שרן ייני רשם ביום שני האחרון ציון דרך מרשים במיוחד. הקפטן ערך במהלך הניצחון 0:5 בדרבי את הופעתו ה-518 במכבי ועלה למקום השני בדירוג ההופעות של כל הזמנים. לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 20:15) התייחס ייני להישג האישי וגם למשימה שמצפה לו ולחבריו במשחק שיתקיים באיצטדיון דוחא. 

צפו בייני מדבר

על כך שעלה למקום השני בדירוג ההופעות דווקא בערב כל כך גדול של מכבי אמר: "זה נחמד. לפעמים כשלא מתכננים קורה משהו גדול, גם מקום שני בכל הזמנים וגם 0:5 על הפועל ת"א זה משהו יוצא דופן".

על התפתחות הקריירה שלו עד לציון הדרך הנוכחי סיפר: "זה לא משהו שחשבתי עליו להיות שיאן הופעות במכבי או להתברג גבוה ברשימה. חשבתי לצאת לחו"ל, לאירופה. החלום שלי היה לשחק באייאקס אבל אני שמח מאוד על איך שהקריירה שלי התפתחה. התחלתי מול בני סכנין בגביע הטוטו, שיחקתי נגד שחקן שקראו לו אטצ'י באמצע, הוא היה ענק וכמה שאני רזה היום הייתי עוד יותר ציפלון. אני זוכר כמה תאקלים קשוחים איתו והוא זה שקיבל אותי לעולם הבוגרים. מאוד מרגש להגיע לרגע הזה עכשיו". 

לקראת המשחק מול סכנין:

"הדרבי נמצא מאחורינו, הקהל אולי זה לא מאחוריו אז עוד מקבלים תגובות ברחוב, אבל התכננו כבר ליריבה, אנחנו הולכים לצאת לאימון ולהתכונן למה שנעשה על המגרש. כל המחשבה שלנו היא פוקוס על קבוצה שלקחה לנו יותר מדי נקודות העונה".

לקראת הישורת האחרונה של העונה הוסיף הקפטן: "המטרה של מכבי תל אביב היא כל הזמן לנצח ולהשיג כמה שיותר נקודות. צר לי שמשחק כמו המשחק האחרון שלנו לא הביא אותנו קרוב יותר, שנהיה בעניינים להילחם על האליפות. כל מה שחשוב לנו זה להילחם על תארים אבל אם יצא שאנחנו רחוקים אנחנו צריכים להוציא את המקסימום מהנקודות שנותרו".