אחרי הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי, מכבי תצא בשבת (20:15) למשחק מול בני סכנין באיצטדיון דוחא. הקבוצה נמצאת בעיצומן של ההכנות למשחק ומי שדיברו לקראתו היו המאמן מלאדן קרסטאיץ' והחלוץ סטיפה פריצה.

עוד באתר:

"כל הקבוצות נותנות יותר מ-100 אחוז במשחקים מולנו", אמר קרסטאיץ', "אנחנו מכבדים את סכנין, אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מולם. ראיתם שהם היו טובים מאוד במשחק האחרון נגד ב"ש במשחק הקודם. זו קבוצה ממושמעת וקומפקטית שקשה לשחק מולה. אנחנו מצידנו לא נוותר, נשחק כדורגל התקפי ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק".

על הירידה לקרקע לאחר הניצחון בדרבי הוסיף: "ברור שאנחנו מגיעים אחרי ניצחון גדול, אבל אין מקום להיות נינוחים. אנחנו חייבים לשחק, נותרו לנו 5 משחקים עד לסיום העונה ואנחנו חייבים להציג רמה גבוהה בכל משחק. אין מקום להיות רגועים מדי".

סטיפה פריצה, שינסה למצוא את הרשת גם בדוחא, הוסיף: "ניצחנו את המשחק האחרון, אנחנו שמחים על כך ומקווים שגם האוהדים הלכו הביתה שמחים אחרי הניצחון הגדול. זה נגמר, יש לנו את המשחק הבא, אנחנו צריכים להתכונן היטב ולהמשיך לנצח".

על היריבה הקרובה אמר החלוץ הקרואטי: "סכנין קבוצה טובה ומאורגנת. הם שיחקו טוב העונה, בעיקר באיצטדיון הביתי שלהם קשה לשחק מולם, אבל אנחנו נגיע לשם לשחק את המשחק שלנו ולנצח".