הדרבי תל אביבי השלישי של העונה מגיע. מכבי תארח ממש בקרוב (שני, 20:30) את הפועל ת"א לקרב היוקרתי על העיר שייערך בבלומפילד. רגע לפני, עשינו לכם סדר בכל מה שצריך לדעת לקראת ההגעה לאיצטדיון.

מגיעים מוקדם ולא מפספסים את שריקת הפתיחה!

"אין פקקים. נגיע בזמן", בטח משפט שרץ לחלקכם בראש. אז תמחקו אותו בבקשה. צפויים עומסים גדולים בדרך לאצטדיון לכן תכננו הגעה מוקדמת לאצטדיון והימנעו מעומסים בכבישים ותורים ארוכים בכניסות ליציעים.

צובעים את בלומפילד בצהוב

המשחק הקרוב חשוב כמובן לכולנו וכמיטב המסורת עשרות אלפי אוהדים ימלאו את יציעי בלומפילד. רגע לפני, יש לנו בקשה קטנה: כולם מגיעים בצהוב! 

בין אם זו חולצת משחק, טי שירט או קפוצ'ון – תדאגו שהם יהיו בצבע צהוב. זו ההזדמנות שלנו ליצור אווירה מחשמלת, מראה יוצא דופן ביציעים ולדחוף את הקבוצה לעבר הניצחון. 

שימו לב: זריקת חפצים במשחק הקרוב עלולה לגרור עונשים כבדים כמו סגירת יציעים כבר במשחקי הבית הקרובים. הימנעו בבקשה מזריקת חפצים שתגרור קנסות כבדים ואף הרחקות מהיציע.

גם החנות הרשמית בבלומפילד מחכה לכם

250 מטר רבועים של כל הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

מגיעים לבלומפילד במהירות – ובחצי מחיר!

שיתוף הפעולה בין מכבי לשירות השכרת האופניים "תל אופן" נמשך למענכם האוהדים. במשחק הקרוב תוכלו להנות מ-50% הנחה בהשכרת האופניים בדרך לבלומפילד. כל הפרטים שצריכים לדעת מחכים לכם בלינק הבא.

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!