פרי גיים

מכבי תל אביב אירחה הערב (שני) את הקלאסיקו הראשון בפלייאוף העליון נגד מכבי חיפה. הצהובים, לעיני 25 אלף צופים בבלומפילד, עלו בהרכב עם מספר שינויים מהמשחק האחרון כשהבולט מכולם – הופעת הבכורה של אוסקר גלוך מקבוצת הנוער בהרכב הצהובים.

לצד דניאל פרץ בשער פתחו בהגנה שחר פיבן, אנריק סבוריט, ג'וסואה סה ואופיר דוידזאדה. דן גלזר פתח בקישור יחד עםן עדן שמיר, גבי קניקובסקי וגלוך. בחוד פתחו יובאנוביץ' ופריצה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם שליטה של חיפה בכדור אבל למעט בעיטה אחת לשערו של פרץ הירוקים לא רשמו מצבים בעוד מכבי ניסתה למצוא בהתקפות מעבר מהירות את השער של כהן.

בדקה ה-26 רשמה מכבי את הבעיטה הראשונה אל עבר שערו של כהן, כשעדן שמיר ניסה את כוחו מ-20 מטרים אבל שוער חיפה היה במקום להדוף לקרן. כעבור 2 דקות גלוך השתלט על כדור סמוך לרחבה, חלף על פני השומר שלו ומ-18 מטרים בעט בימין כדור שפגע בגבו של אחד משחקני חיפה ופנימה. 0:1 למכבי!

גם יובאנוביץ' היה קרוב לכבוש בבעיטה מ-16 מטרים אבל הכדור נהדף על ידי כהן שהציל את חיפה מפיגור כפול. כדור הקרן מצא את פריצה שנגח לקורה ויובאנוביץ' ממטר בעט מעל לשער. לקראת סיום המחצית שוב החלוץ הסרבי היה קרוב לשני אחרי שנגיחה שלו חמקה מהקורה ובסיום המחצית מכבי ירדה ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב ואחרי דקות ראשונות עם ניסיונות של חיפ הלכבוש שער שיוויון והחלטה מעוררת מחלוקת של השופט שפסק כדור עונשין מ-11 מטרים בטענה לעבירה על עומר אצילי, אך אחרי התערבות ה-VAR בן נתן שינה את ההחלטה. בדקה ה-60 ערכה מכבי חילוף כפול עם כניסתם של שרן ייני וטל בן חיים על חשבונם של עדן שמיר וגבי קניקובסקי.

בדקה ה-65 פריצה נכנס לרשימת המחמיצים אחרי כדור שקיבל מצד ימין, עשה סיבוב טוב ברחבה אבל הבעיטה שלו חמקה סמוך לקורה של כהן. שתי דקות לאחר מכן שוב התקפה צהובה נהדרת הפעם מצד שמאל מסתיימת בבישול של פריצה לגלוך שמול כהן בעט את הכדור לפינה הרחוקה אבל סמוך לקורה.

בזמן שחיפה שלחה הרבה שחקנים להתקפה מכבי ניצלה את היתרון המספרי בצד השני והמשיכה להגיע למצבים כשגם בן חיים נכנס לרשימת המחמיצים. דקה לאחר מכן שוב פריצה באחד על אחד בעט לידיו של כהן ובמכבי קיוו שההחמצות לא יעלו בשער שיוויון.

בדקה ה-83 ערכה מכבי חילוף כפול נוסף, מתן חוזז ומתן בלטקסה נכנסו על חשבונם של כובש השער אוסקר גלוך וסטיפה פריצה. בהמשך נכנס גם אבי ריקן על חשבונה של יובאנוביץ'.

בדקה ה-90 זכתה חיפה בכדור חופשי מ-16 מטרים אותו תרגם שרי לשער שיוויון וקבע את תוצאת המשחק – 1:1.