מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מבאר שבע במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כאשר מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-14. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים ניצחו 0:1. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אוראל באייה, אורי הלוי וקרלוס ריברה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי, יונתן פז, בר לין, אוראל באייה וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
במהלך המחצית הראשונה הצהובים הגיעו לשני מצבים טובים שלא מצאו את הרשת. המצב הראשון הגיע מרגליו של אוראל באייה, הוא קיבל את הכדור באגף, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה לפינה הקרובה שנקלטה על ידי שוער באר שבע. 

ההזדמנות השניה של הצהובים הגיעה מהאגף הימני, עילאי תומר מצא את אורי הלוי באגף, הקשר נתן כדור רוחב אל המרכז, באייה הגיע ראשון לבעוט אך הכדור הלך מעל השער.

במהלך המחצית גם לאדומים היה מצב מסוכן. בעיטה מ-13 מטרים נקלטה אצל תומר אלון.

מחצית שניה
באר שבע עלו ליתרון בפתיחת המחצית השניה. אריאל אלמלם הצליח למצוא את הרשת.

לאחר שער היתרון של באר מכבי לחצה ושלטה במשחק דרך האגפים. לקראת הסוף הצהובים כמעט ומצאו את השיוויון, הרמה מהאגף הורחקה אל רוי נאוי שבעט מחוץ לרחבה, שוער באר שבע הצליח להציל את הכדור.

מצב נוסף הגיע לאחר הרמה, כאשר שוער ב״ש הרחיק, אורי הלוי נגח את הריבואנד מעל המשקוף. בסיום התוצאה נשארה 0:1 לבאר שבע. הצהובים אמנם הפסידו אך נותרו במקום ה-1 בטבלה.