מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון הקרוב (20:30) אצל הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת הבורסה לניירות ערך. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר הבלם ז'וסואה סה.

על התחושות שלו לאחר שפתח במשחק הליגה האחרון נגד מכבי חיפה סיפר הפורטוגלי: "אני מרגיש טוב, התאמנתי טוב כמה שבועות והרגשתי מוכן, בכדורגל צריך להיות מוכן להזדמנות שתגיע, אני מרגיש מוכן וטוב ומחכה למשחקים הבאים".

על התחושות לאחר שער השיוויון שספגה הקבוצה במשחק האחרון אמר: "זה היה קשה, אף פעם לא קל לספוג שער בסיום, אבל כקבוצה אני חושב שעשינו צעד קדימה. היינו ראויים לנצח, עשינו משחק טוב. בסוף זה הכדורגל, יכול להיות שביום אחר נכבוש בסיום וננצח אז צריך להמשיך קדימה, לקחת את מה שעשינו טוב ולתקן את מה שפחות".

על כך שמכבי תפגוש את ב"ש פעמיים בתוך מספר ימים: "אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא, במשחק הליגה. אלה שני משחקים נגד אותה קבוצה אבל שני משחקים שונים. המטרה היא לנסות להידבק אליהם. נתייחס לזה כמו גמר, ננסה לנצח ולהשתוות אליהם במספר הנקודות".

על התחושות שלו בישראל: 
"אני נהנה מאוד מהכדורגל. הכדורגל פה דומה לפורטוגל. הרמה התחרותית גבוה, יש הרבה קבוצות דומות עם איכות. הקבוצה קיבלה אותי היטב, גם המועדון, אני נהנה. כדורגל הוא כמו מעגל ואני מצפה לסיים את המעגל הזה בצורה טובה, ולגבי העונה הבאה נראה".