שבוע ב"ש ייצא בקרוב לדרך כשמכבי תתארח ביום ראשון (20:30) באיצטדיון טוטו-טרנר למשחק מול הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה-30 של ליגת הבורסה לניירות ערך. כשבאופק ממתין גם חצי גמר גביע המדינה מול הדרומיים (רביעי), המאמן מלאדן קרסטאיץ' דיבר היום במסיבת העיתונאים על מה שצפוי לקבוצה. 

לקראת המשחק מול ב"ש: 

"כמו שאמרתי הרבה פעמים, המשחק הבא הוא החשוב ביותר. נשחק נגד יריבה שרוצה לזכות באליפות, להגיע לגמר הגביע וברור שזה לא יהיה קל. נעשה את הטוב ביותר כדי להכין את השחקנים על מנת לנצח את המשחק. זו המחוייבות שלנו גם לאוהדים, הם הראו שהם מדהימים, שהם השחקן ה-12 על המגרש והמחוייבות שלנו היא להמשיך את היכולת הטובה מהמשחק הקודם מול חיפה".

על כך שמכבי עדיין לא ניצחה בפלייאוף אמר המאמן: "המטרה שלנו היתה להגיע לפלייאוף עם פער קטן ככל האפשר. עשינו דברים יפים לפני הפלייאוף, הפסדנו רק משחק אחד והיו לנו 7 ניצחונות רצופים. ברור שלא קל, היינו צריכים ריכוז מהשחקנים ומהצוות, הם עשו את זה והראו שיש להם איכות לשחק תחת לחץ גדול. ציפינו ואנחנו עדיין מאמינים שנעשה תוצאות טובות בפלייאוף, אני חושב שאנחנו משחקים כדורגל טוב, לצערי לא ניצחנו אבל יצרנו הרבה מצבים. היריבות שלנו תמיד נותנות יותר מ-100 אחוז מולנו, זה קשה וזה נורמלי. אנחנו עדין מסתכלים קדימה ונעשה את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח את המשחק הבא. תמיד אעשה הכל כדי לנסות לנצח את המשחק".

המאמן נשאל גם על שער השיוויון המאוחר שספגה הקבוצה במשחק האחרון נגד מכבי חיפה וענה: "זה רק רגע במשחק. באותו רגע ספגנו שער בדקה מאוחרת. אם אתה שואל אותי על פרץ (דניאל), אני מאמין שיש לו איכות. הוא השוער הטוב בישראל וראוי להיות השוער הראשון של הנבחרת. אל תשכחו, אני מדבר על כל המשחקים, אסור לשכוח שהוא הציל אותנו בהרבה מצבים כשניצחנו. יש לו תמיכה גדולה ממני ומהצוות, הוא מבין שיש לו איכות והוא רק צריך להמשיך לעשות את הטוב ביותר שלו".