פרויקט 'עושים טוב בצהוב' של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב (ע"ר) בשיתוף אחים לסמל הסתיים השבוע בהצלחה מסחררת. בזכות התרומה הגדולה של משפחת אוהדי מכבי תל אביב שברנו את כל השיאים ודאגנו שפסח הקרוב 1,450 משפחות יקבלו ארוחה ויחגגו את החג בצורה מכובדת.

כזכור, מדובר באחד הפרויקטים החשובים של קרן מכבי במהלך השנה, שמטרתו לגייס חבילות מזון לחג לטובת אלה הזקוקים לכך.

הפרויקט של 2022 התעלה על כל הציפיות ובזכות התרומה האדירה שלכם הצלחנו לגייס יחד סכום חסר תקדים של יותר מ-300,000 שקלים. הכספים האלה שימשו לרכישת מוצרי מזון, שנארזו לחבילות וחולקו כאמור ללא פחות מ-1,450 משפחות לקראת החג.

זו ההזדמנות לספר כי ביום שישי האחרון התקיים יום אריזות מיוחד באיצטדיון בלומפילד אליו הגיעו 200 מתנדבים, כמו גם כוכבי מכבי ת"א דן גלזר, גבי קניקובסקי, אופיר דוידזאדה, שחר פיבן, מתן בלטקסה וסטיפה פריצה. בנוסף גם איש התקשורת לירון 'טילטיל' אורפלי לקח חלק באירוע וסייע לנו לארוז את חבילות המזון לחג. מי שדאגה לכולם כמו תמיד היא נותנת החסות של המועדון 'פיצה פרגו' שפינקה את המתנדבים בארוחת צהריים על טהרת מוצרי רשת הפיצריות המובילה.

דן גלזר סיפר: "כיף לבוא ולתרום למשפחות שבאמת זקוקות לכך. אני שמח שהרבה אנשים הגיעו ותרמו מזמנם למען המטרה האדירה הזו. קרן מכבי ואחים לסמל עובדים על הפרויקט הזה הרבה זמן ואני שמח לראות שאנשים באמת מעריכים ובאים. שרק נמשיך לעשות טוב".

גבי קניקובסקי הוסיף: "כולם מתאחדים למען מטרה אחת, לעזור לאנשים שבאמת צריכים. לא משנה אם אתה שחקן אוהד או סתם בן אדם שרוצה לתת, כולם שווים ואין יותר טוב מלתת".