מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מאשדוד במסגרת חצי גמר גביע המדינה לנוער. הצהובים הגיעו למפגש אחרי שחלפו בדרך על פני מכבי אשקלון, סקציה נס ציונה והפועל ראשון לציון. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, בחר לפתוח עם הרכז זהה להרכב שניצח בשבת האחרונה את הפועל ר״ג בליגה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי, יונתן פז, בר לין, אוראל באייה וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה שקולה יחסית. שתי הקבוצות הספיקו לאיים פעם אחת על השער. כבר בדקה ה-4 זאת הייתה ההתקפה של הצהובים. אוראל באייה פרץ אל הרחבה ושחרר בעיטה חזקה למסגרת, אך יואב אריכא קלט את הכדור. בדקה ה-11 גם אשדוד איימה על השער. אליה גטהון ניסה את מזלו מרחוק והכדור הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-23 מכבי עלתה ליתרון. יונתן פז נתן כדור עומק נהדר אל אוראל באייה, הקשר חתך למרכז ובצ׳יפ חכם הצליח למצוא את קרלוס ריברה שלא התבלבל ומצא את הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-30 הצהובים המשיכו ללחוץ, הרמה מהאגף הימני הגיעה אל רוי נאוי שבעט בוולה את הכדור מעל השער.

בדקה ה-43 אשדוד חזרה אל המשחק. מרטין אטמנגה קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם קדימה ונתן מסירת עומק אל מיכאל בן עמי שהצליח לכבוש. אשדוד השוותה ל-1:1.

מחצית שניה
עשר הדקות הראשונות של המחצית השניה נפתחו באופן שקול יחסית. בדקה ה-55 אשדוד הצליחה לנצל את ההזדמנות הראשונה שלהם במחצית ולעלות ליתרון. בעיטה מהאגף הימני נהדפה על ידי תומר אלון למרכז הרחבה, אדיר לוי הגיע ראשון אל הריבאונד והוא מצא את הרשת. 1:2 לאשדוד.

בדקה ה-59 מכבי חזרה לאיים על השער. אוראל באייה קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור שחלף סמוך למסגרת השער. שלוש דקות לאחר מכן בר לין ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-73 קרלוס ריברה קיבל את הכדור על סף הרחבה, הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-77 שער השיוויון הגיע. בר לין קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט כדור חזק אל המסגרת, הכדור הוסט על ידי מגן ונכנס פנימה. מכבי השוותה ל-2:2.

בדקה ה-81 הצהובים כמעט והחזירו את היתרון. קרלוס ריברה הרים את הכדור מצד ימין, באייה נגח טוב אל הפינה הרחוקה אך אריכא הציל עם קצות האצבעות ומנע שער בטוח.

הארכה
בדקה ה-94 ריברה בעט כדור חופשי שנקלט אצל אריכא.

בדקה ה-103 הצהובים החזירו את היתרון עם שער מדהים של רוי רביבו. אנר אושמנדי נתן כדור עומק מצוין אל האגף הימני, רביבו השתלט, חתך למרכז ושחרר בעיטה ברגל ימין שהלכה אל החיבורים ופנימה. 2:3 למכבי.

בדקה ה-119 כדור חופשי של אשדוד אותו בעט אליה גטהון פגש את הרשת החיצונית העליונה.

רגע לפני שריקת הסיום מתפרצת של הצהובים הסתיימה בשער נהדר. אביב פלס קיבל את הכדור בחלק הקדמי, הוא מסר כדור עומק אל מוחמד אבו עיאש שמצא את הפינה הקרובה. 2:4 למכבי שמבטיחה את המקום בגמר גביע המדינה לנוער.