מכבי תתייצב מחר (שני, 20:30) באיצטדיון בלומפילד ותארח את מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור ה-29 בליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני המפגש המסקרן, קיימה היום (ראשון) הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן מלאדן קרסטאיץ' למשימה שמצפה לו ולשחקניו. 

"זה משחק גדול בכדורגל הישראלי, כל האנשים במדינה מסתכלים על המשחק הזה", אמר קרסטאיץ' בתחילת דבריו, "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כפי שעשינו במשחקים קודמים ונעשה את הטוב ביותר שלנו כדי להשיג תוצאה טובה. נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו".

על מצב הסגל:
"יש לנו קצת בעיות של פציעות, ביטון בחוץ כבר תקופה ארוכה, גולסה היה בחוץ אבל היה איתנו באימונים האחרונים. גם טל בן חיים נפצע במשחק האחרון, לא התאמן אבל כעת הוא איתנו. אפשר להגיד שיש לנו כמה בעיות בסגל".

על שיתוף אפשרי של אוסקר גלוך הצעיר:
"אני לא רואה בזה הפתעה. הוא אחד השחקנים הצעירים, או אולי השחקן הצעיר הטוב ביותר באקדמיית הנוער שלנו. אנחנו עוקבים אחריו הרבה זמן כפי שאנחנו עושים עם הרבה שחקנים. כעת הוא בסגל והאו נמצא איתנו במשך כל השבוע".

"אין עליו לחץ, יש לו גיבוי ממני וגם לכל הקבוצה", הוסיף המאמן, "זה סיכון שלי, השחקנים צריכים רק להיות מרוכזים ולעשות את מה שעשינו במשך השבוע באימונים. אני לא צריך אליבי, הוא יהיה במשחק ובהרכב הפותח. מבחינתי גם בעתיד אין הבדל בין שחקן צעיר לוותיק – כל עוד יש לו איכות הוא ישחק. אם אשאר בקבוצה, מיוני תראו מכבי חדשה".

על משחק ההתקפה של חיפה שמכבי תצטרך לעצור:
"יש להם שחקני התקפה איכותיים, ניתחנו אותם התקפית והגנתית ונשתף בזה את השחקנים שלנו".