מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 20:30) את מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-29 של ליגת הבורסה לניירות ערך. הערב (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס עדן שמיר למה שצפוי לקרות על הדשא של איצטדיון בלומפילד. 

"זה המשחק אולי הכי גדול בכדורגל הישראלי", אמר שמיר והתייחס גם למצב הקבוצות בטבלה, "מבחינתנו, הפער אמנם גדול, רצינו שיהיה יותר קטן, אבל למשחק הזה אנחנו באים כמכבי תל אביב ורוצים לנצח. יש לנו את המטרות שלנו, כרגע המטרה היא לבוא, ובבית עם התמיכה של הקהל, לנצח את המשחק. הפער והאליפות כרגע פחות מעניינים אותנו, אנחנו מתכוננים למחר כמו שצריך ונעשה הכל כדי לנצח".

"אנחנו תחרותיים ומעבר לנקודות יש פה משהו יוקרתי שחשוב לנו וחשוב לקהל", הוסיף, "את כל החישובים נשים כרגע בצד".

על העונה שעוברת עליו עד כה סיפר:
"כן, זו די רכבת הרים, כשהמאמן הגיע הוא נתן לי אמון ואת הגב ואני חושב גם החזרתי. חזרנו מהולנד וחליתי בקורונה, לקח לי זמן לחזור לעניניים, שחקנים אחרים היו טובים ותפסו את המקום. יש לנו סגל טוב עם תחרות טובה. עכשיו המאמן מחליט להחזיר אותי למגרש ואני אעשה הכל כדי להחזיר לו".

על הזכרונות מההפסד בחיפה בסיבוב הקודם אמר: "אני חושב שזה הפיספוס הכי גדול שלו העונה. היתה לנו מחצית ראשונה טובה והובלנו. במחצית השניה הורדנו את הרגל מהגז, הלכנו אחורה. אבל לא היה לנו יותר מדי זמן להתעסק בכמה אנחנו מבואסים. באותם רגעים היה לא קל אבל זה הכדורגל. צריך לדעת להתאושש".