מכבי תל אביב איבדה שתי נקודות אחרי התיקו 1:1 עם מכבי נתניה במחזור השני של הפלייאוף העליון. כובש שער היתרון של הצהובים, אבי ריקן, אמר בסיום המשחק: "לפתוח את הפלייאוף העליון עם שתי תוצאות תיקו זה לא ממש עוזר לנו במטרה לצמצם את הפער מהמקום הראשון. אני חושב שעשינו ריצה טובה עד עכשיו. גם בעונה שעברה קרה שפתחנו את העונה לא טוב והצלחנו לצמצם את הפער אבל ברגעים שצריך לרוץ יותר חזק אנחנו לא היינו שם. תמיד קשה נגד מכבי נתניה, וגם במחצית אמרנו שנצטרך להיות שם יותר חזק ואחד בשביל השני כדי לנצח את המשחק אבל לא הצלחנו לצערי במשימה. צריך להרים את הראש, להסתכל קדימה. יש המון משחקים עד סיום העונה".

"אחרי המשחק הזה עם כל האמוציות צריך להירגע", הסביר ריקן" ,לשבת ולנתח את מה שקרה. אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא נמדדים רק במשחקים נגד הקבוצות בצמרת. גם אם ננצח אותם אבל לא את היריבות שמתחתנו בפלייאוף לא עשינו כלום. אמרתי גם לחברים שתמיד שאנחנו פותחים את הפלייאוף עם תיקו הצמרת בורחת לנו לגמרי. אנחנו ניתן את הכל עד סוף העונה ונחכה על התוצאות קדימה".

על השער שכבש מבעיטה חופשית: "אמרתי לגבי תן לי לבעוט. אני מרגיש טוב ונכנסתי רעב למשחק. זה לא פשוט בשבילי לא להיות חלק מהמשחקים או להיכנס במהלך המשחקים. אני אוהב את המשחק הזה, אני אוהב את המקום שאני נמצא בו ויש לי כל כך הרבה מה לתת ומה לתרום. אמנם לא ניצחנו היום אז הרגשות מעורבים אבל אני לא מוריד את הרגל מהגז".