פרי גיים

אחרי הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי, מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לאיצטדיון דוחא בסכנין. הצהובים התארחו אצל בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-32 של ליגת הבורסה לניירות ערך, שגם פתח את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' העלה הרכב דומה לזה שניצח בדרבי אך הפעם קיבלו את המקום ב-11 אנדרה ג'ראלדש שפתח בעמדת המגן הימני וגבי קניקובסקי שהוצב בקישור. שחר פיבן הוסט לעמדת הבלם, כאשר מתן בלטקסה ואבי ריקן נותרו מחוץ לסגל. סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' הובילו פעם נוספת את החלק הקדמי. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם שליטה כמעט מוחלטת בכדור ובדקה ה-7 גם ייצרה התקפה ראשונה מסוכנת, אך רוחב של ג'ראלדש פיספס במעט רגל צהובה שתסיים את זה עם שער. בדקה ה-22 סכנין איימה לראשונה עם השער של פרץ לאחר התקפה מתפרצת מהירה שהסתיימה עם בעיטה של מרשל אודה והדיפה גדולה של השוער  למשקוף. 

בדקה ה-29 סבוריט העלה כדור משמאל, יובאנוביץ' הצליח לנגוח אבל זה הוסט לקרן. בהתקפה הבאה מכבי קיבלה הזדמנות גדולה אחרי שיובאנוביץ' הוריד את הקרן לעבר פריצה, אבל החלוץ לא התחבר טוב לכדור וההגנה הצליחה להרחיק.

6 דקות לפני ההפסקה הצהובים שוב היו קרובים לשער אחרי שפריצה שלח את יובאנוביץ' לעומק אבל הסרבי החמיץ באחד על אחד מול קנדיל. דקה לאחר מכן סבוריט היה קרוב לכיבוש עם נגיחה לאחר קרן אבל שוב השוער הדף. 

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם הזדמנות של פיבן בדקה ה-48 אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה הלכה החוצה. בדקה ה-54 סבוריט שוב הגיע למצב קורץ לאחר קרן, אך הבעיטה שלו הלכה לידיים של השוער. מכבי המשיכה לחפש את השער ובדקה הבאות בעיטות של גולסה (61) ויובאנוביץ' (62) חמקו ליד המסגרת.

בדקה ה-63 קרסטאיץ' רענן את השורות עם 4 חילופים כאשר ייני, קובאס, בן חיים ודוידזאדה החליפו את גלוך, קניקובסקי, פריצה וסבוריט. מכבי המשיכה לתקוף ובדקה ה-66 גולסה הגביה כדור למרכז הרחבה, יובאנוביץ' ייצר נגיחה די קשה וזה הלך החוצה. דקה לאחר מכן הסרבי שוב איים על השער, הפעם לאחר מסירת עומק טובה של בן חיים, אבל קנדיל הצליח להדוף את הכדור שלו. 

גם סכנין ניסתה להשיג הכרעה ובדקה ה-73 ארי מורה שיחרר כדור מסוכן שטס לעבר החיבורים אבל פיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-76 קרסטאיץ' ביצע את החילוף האחרון שלו כשאלמוג נכנס במקום גולסה. 10 דקות המארחת הגיעה למצב טוב לאחר מסירת רוחב משמאל, מלמד המשיך בנגיעה אבל הכדור שלו חמק החוצה. 3 דקות לסיום ייני מצא את בן חיים בכדור ארוך, החלוץ עשה הכל נכון אבל קנדיל הציל את הבעיטה שלו ומנע ממכבי שער. 

בתוך תוספת הזמן סכנין הצליחה להשיג את ההכרעה. דאבל פס מהיר הצליח לחדור את ההגנה, מלמד קיבל את הכדור כ-12 מטרים מהשער ובעט כדור שטוח לרשת. 0:1 לסכנין בסיום.