אילון אלמוג כבש הערב (שני) שער בכורה בליגה העונה אך בסופו של דבר מכבי סיימה ב-1:1 את משחק הבית מול הפועל ב"ש. בסיום שחקן ההתקפה שלנו סיכם. 

"היו לנו המון מצבים לסיים את המשחק, הרבה לפני השער שספגנו, אבל זה קורה בכדורגל", אמר אלמוג, "שילמנו את המחיר על ההחמצות היינו צריכים לנצל את המצבים, הם היו בעשרה שחקנים, היינו צריכים לסיים את זה הרבה לפני אבל לא הבקענו ואז ספגנו שער. היינו רוצים לנצח, זה לא קרה אבל אנחנו ממשיכים הלאה. עכשיו מצפה לנו משחק קשה, כולם יודעים מה זה דרבי".

על המאבק על המקום השני הוסיף אלמוג: "אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו ומה שיהיה יהיה. אנחנו צריכים לבוא לעשות את העבודה, זה דרבי וכולנו במכבי יודעים מה זה דרבי ורוצים לנצח".

על העונה שעברה על מכבי אמר: "זו אכזבה, אנחנו רוצים ללכת על כל התארים והשנה לא הצלחנו. אנחנו רוצים תמיד להגיע כמה שיותר רחוק". 

לסיום התייחס אלמוג גם לעונה שעברה עליו: "מבחינה אישית, זו לא עונה מוצלחת שלי, לא שיחקתי הרבה בליגה. כן הפקתי את המקסימום מבחינת מספרים בדקות ששיחקתי. אני רוצה לסיים את העונה הכי טוב שיש, לעבוד קשה לקראת העונה הבאה ולהוכיח שהמקום שלי הוא פה במכבי ת"א".