מכבי ׳שחר׳ פגשה כעת את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כאשר מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-1. הקבוצות נפגשו פעמיים עד כה העונה, במפגש הליגה הראשון באשדוד המשחק הסתיים בתיקו 1:1, במפגש השני בשלב חצי גמר גביע המדינה הצהובים ניצחו 2:4 אחרי הארכה. לקראת המשחק מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים ממשחק הליגה האחרון, כאשר בעמדת השוער פתח תומר אלון, המגן הימני עיאלי תומר חזר מכרטיס אדום, יונתן פז ואנר אושמנדי בקישור.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, שון עדרי, רוי רביבו, יונתן פז (עידו מזרחי (81), אורי הלוי, אנר אושמנדי, מוחמד אבו עיאש (אורי עזו 60), בר לין וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן 42).

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק היו יותר בשליטה של מכבי. בדקה ה-8 יונתן פז שלח כדור עומק נהדר אל אורי הלוי, אך הקשר לא הצליח לייצר בעיטה חזקה והכדור הורחק. דקה לאחר מכן אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה בבעיטה של אדיר לוי אל המסגרת, הכדור שפשף את המשקוף ויצא החוצה.

בדקה ה-12 הצהובים כמעט ועלו ליתרון. שון אדרי החל במהלך בצד שמאל, הוא מצא בכדור ארוך את רוי רביבו שהמשיך קדימה ושחרר כדור רוחב נהדר אל מרכז הרחבה, בר לין המשיך בנגיעה אך הכדור הלך סנטימטרים מעל המשקוף והחוצה.

בדקה ה-21 אשדוד חזרה לאיים. הרמה מהאגף הימני נהדפה על ידי תומר אלון, אדיר לוי השתלט על הריבאונד ובעט את הכדור החוצה. רבע שעה לאחר מכן שוב אשדוד בעטה אל השער, הפעם נסיון של נועם מוצ׳ה הלך מעל השער.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם שער עבור האורחים. בדקה ה-52 שון אדרי החזיר כדור אחורה, הכדור היה חלש מדי וההרחקה של תומר אלון פגעה ברביד אברגיל והתגלגלה פנימה.

בדקה ה-67 כדור חופשי של אנר אושמנדי הלך מעל משקוף השער.

בדקה ה-73 הצהובים השוו את התוצאה. בעיטה של אורי הלוי נהדפה על ידי השוער. הלוי השתלט על הריבאונד ומסר כדור רוחב אל יקיר זילברמן שגלגל את הכדור פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-79 התקפה מסודרת של הצהובים מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב אל בר לין ששחרר בעיטה מסף הרחהב, הכדור נקלט אצל יואב אריכא.

בדקה ה-88 בר לין בעט כדור חופשי אל המסגרת, אך אריכא הצליח להציל את הכדור לקרן ולמנוע שער בטוח. עד סיום המשחק התוצאה נשארה זהה, הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1.