אחרי שניצחה בשבת האחרונה את מכבי נתניה במשחק רדיוס, מכבי תשוב הערב לאיצטדיון סמי עופר. הצהובים יתארחו הפעם אצל מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-34 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

עוד באתר:

בוידאו: 5 שערים גדולים מול חיפה

מתי: 20:30, איצטדיון סמי עופר

שופט: עידן לייבה, VAR: איתן שמואלביץ' ועידן ירקוני

שידור: SPORT5

מזג האוויר: 17° (בהיר)

הדרך לאיצטדיון

מגיעים לסמי עופר? לרשותכם יעמוד חניון חינמי לאוהדי מכבי ת"א בלבד – P6. לניווט לחצו כאן

רכבת: בסיום המשחק יופעלו שתי רכבות לרשות האוהדים בשיטת "מלא וסע" מתחנת חיפה חוף הכרמל אל תחנת ת"א ההגנה, דרך יעדים נוספים באזור השרון ות"א. לפרטים נוספים לחצו כאן

מצב הטבלה

מכבי תגיע למשחק מהמקום השלישי בטבלה, כאשר היא נמצאת 4 נקודות מתחת להפועל באר שבע שבמקום השני (66). מנגד, לחיפה יש ערב המחזור 72 נקודות והמארחת יודעת כי במקרה של ניצחון ומעידה של ב"ש במשחק המקביל מול הפועל ת"א היא תבטיח זכייה באליפות. 

מצב הסגל

מכבי תיאלץ להסתדר בסמי עופר ללא דן גלזר שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. בנוסף, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר המאמן מלאדן קרסטאיץ' ששרן ייני וז'וסואה סה הפצועים לא יהיו בסגל. מהעבר השני פרט רלוונטי למפגש הקרוב היא העובדה כי בעקבות עונש שספגה היריבה היציע הצפוני באיצטדיון יהיה סגור. מבחינה מקצועית, מוחמד אבו פאני המורחק ייעדר אצל הירוקים כאשר על פי הפרסומים בכלי התקשורת השוער ג'וש כהן פצוע בכתפו וצפוי להחמיץ את ההתמודדות. 

בפרקים הקודמים

עד כה שתי הקבוצות נפגשו העונה 3 פעמים במסגרת הליגה. מכבי היתה זו שניצחה במשחק בסיבוב הראשון שנערך בבלומפילד (1:2) כאשר הירוקים היו אלה שיצאו עם ידם על העליונה במשחק השני (2:3). כזכור, בסיבוב הראשון של הפלייאוף אירחה מכבי את החיפאים למשחק שהסתיים ב-1:1 דרמטי.