מכבי תל אביב תתארח מחר (שלישי, 20:30) אצל מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-34 של ליגת הבורסה לניירות. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש שיתקיים באיצטדיון סמי עופר. 

"אני חושב שהיינו טובים בשני המשחקים נגד חיפה", אמר קרסטאיץ' לקראת המשחק השלישי שלו כמאמן מכבי מול היריבה מהכרמל, "במשחק הראשון הובלנו 0:2 ולצערי אני חושב שבאותו רגע לא היתה לנו מספיק אנרגיה כדי לשמור על התוצאה. לאחר מכן הקבוצה השתפרה בהרבה אספקטים, ראינו את זה גם נגד חיפה במשחק הקודם מולה וגם במשחקים אחרים, כשהקבוצה השתפרה. הראינו שאנחנו יכולים לשחק נגד מי שהיא ככל הנראה הקבוצה הטובה בליגה כרגע. יכול להיות שאם לא השער שספגנו בדקה האחרונה מולם המצב שהיה שונה ויותר מעניין עבורנו. כדורגל משחקים על נקודות ושערים, אם אתה משחק טוב זה לא משנה, אנשים זוכרים רק את התוצאה".

על הציפייה שלו מהמשחק הקרוב הוסיף: "אנחנו יכולים לשחק נגד חיפה, מול קבוצות כאלה הראינו שאנחנו יכולים לעשות את זה ואני חושב שיהיה מעניין. אני מצפה לקרבות טקטיים בין שתי הקבוצות, אני בטוח שהשחקנים שלי מוכנים למשחק הזה. שיחקנו לפני יומיים אבל השחקנים מוכנים".

על ההתמודדות עם העונשים שספגה לאחרונה מכבי אמר המאמן: "בטוח שקשה לשחק רק נגד חלק מהאוהדים או במשחק רדיוס. ספגנו עונש, אנחנו צריכים להתמודד עם זה, לקבל את זה ולהמשיך לעבוד. הראינו שבמשחק רדיוס אנחנו יכולים לנצח, נגד נתניה, ואני מאמין שאנחנו יכולים לנצח מחר. אני בטוח שיש עליהם לחץ, בגלל המצב שלהם בליגה, בעיקר לאחר שהפסידו במשחק האחרון וכעת פוגשים את מכבי, הקבוצה הגדולה בארץ".

על מצב הסגל: 
"לצערי גלזר לא יכול לשחק בגלל צהובים. יש לנו בעיות עם ייני הוא בטוח בחוץ. גם ז'וסואה סה לא יהיה בסגל, הוא נפצע. ביטון עדיין לא כשיר לגמרי ואנחנו עדיין צריכים לראות מה עם טל (בן חיים). נחליט היום. דוידזאדה בסדר והוא מוכן למשחק. בכל מקרה, אין לי ספק לגבי השחקנים שיחליפו אותם, אני בטוח שהם יתנו את המקסימום".