מכבי תל אביב תשוב מחר (שלישי, 20:30) לאיצטדיון סמי עופר. הפעם הצהובים יתארחו אצל מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-34 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (שני) דיבר גבי קניקובסקי לקראת המשחק.

הקשר נשאל על האפשרות של היריבה להבטיח זכייה באליפות אך אמר: "בחדר ההלבשה ובהרגשה אנחנו מגיעים כמו לפני כל משחק ולא איכפת לנו מהצד השני ומה המטרות שלו. אנחנו רוצים לתת מאה אחוז בכל משחק ולסיים את העונה כמו שצריך. בשבילנו כל משחק נגד מכבי חיפה הוא משחק על כבוד, אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולא משנה מול מי אנחנו".

על השאלה האם ההפסד במפגש הקודם בסמי עופר יושב בראש ענה קניקובסקי: "לא ממש. אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו בכל מגרש ולא משנה מי היריבה ורוצים גם לתקן אולי על אותו משחק. נצטרך לבוא יותר חכמים".

על העונה שעוברת על מכבי הוסיף: "אכזבה, אני לא יכול להגיד משהו אחר. מאכזב קודם כל את האוהדים ובעיקר את הקבוצה עצמה. זה עצוב וכואב, נצטרך להשתפר ובשנה הבאה לבוא מוכנים יותר ולהתחיל את העונה כמו שצריך. הניצחון מול נתניה נתן ביטחון, במיוחד כששחקנים עלו מהספסל והראנו שיש פה סגל טוב".

כשנשאל על דעתו לגבי העונשים המשמעתיים האחרונים אמר: "עצוב לראות חלק מהאיצטדיון ריק. זה לא כיף לשחקנים ולאוהדים. אני לא יודע מה הפתרון אבל צריך למצוא פתרון. להעניש את כל האוהדים על 3 אנשים זה לא נראה לי פייר".