עונת 21/22 בליגת הבורסה לניירות ערך הסתיימה הערב כשמכבי התארחה בדרבי האחרון של העונה בבלומפילד. הצהובים הגיעו למשחק אחרי הניצחון 0:5 במפגש האחרון ובתקווה לסיים את העונה בטעם טוב.

המאמן, מלאדן קרסטאיץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח במשחק נגד ב"ש. שחר פיבן פתח בהגנה לצידם של אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש ואופיר דוידזאדה. דן גלזר, שסיים לרצות עונש הרחקה, שב להרכב לצידם של גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך. השלישייה הקידמית כללה את אוראל באייה, שערך בכורה בהרכב של מכבי, אילון אלמוג והחלוץ, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

דקה מפתיחת המשחק יובאנוביץ' ניסה את כוחו בבעיטה מ-25 מטרים, אך הכדור שרק סמוך לחיבור. שטקוס מנע שער מוקדם של הצהובים אחרי ניסיונות של אלמוג ושל יובאנוביץ' ומכבי נראתה בטוחה בעצמה בפתיחת המשחק.

לאורך כל המחצית השליטה של מכבי במגרש הייתה ברורה אבל הצהובים מצאו את שטקוס ביום טוב אחרי שהשוער של האדומים עצר פעם אחר פעם ניסיונות של גלוך ויובאנוביץ'. מן העבר השני, ההזדמנות המשית הראשונה אליה הגיעה הפועל היית של של אושר דוידה שחילץ מפרץ הצלה נהדרת לקראת סיום המחצית.

גם 17 דקות תוספת זמן שהוסיף גרינפילד בעקבות עצירת המשחק בתחילתו לא שינו את התוצאה עד סיום המחצית הראשונה ושתי הקבוצות ירדו ללא שערים להפסקה.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה בדיוק כמו שסיימה את הראשונה עם לחץ על שערו של שטקוס אך התקשתה למצוא את הפירצה בהגנה האדומה. בדקה ה-53 אבי ריקן נכנס במקומו של אוראל באייה.

אחרי ניסיונות של אילון אלמוג ואוסקר גלוך לנסות ולהפתיע את שטקוס, ערך בדקה ה-65 קרסטאיץ' את החילוף השני: פרימה נכנס על חשבונו של קניקובסקי ומכבי עברה לשחק במעך עם שני חלוצים.

בדקה ה-75 הלחץ של הצהובים הניב פרות. פיבן בצ'יפ מצא את הראש של יובאנוביץ', שהוריד עם הראש לפריצה והאחרון מקרוב העלה את הצהובים ליתרון מוצדק. 0:1 למכבי!

בדקה ה-81 מכבי יצאה לעוד התקפה מהירה ממרכז המגרש. אוסקר גלוך השתחרר מהמגן שלו והכניס כדור נהדר ליובאנוביץ', האחרון אמנם התקשה להשתלט על הכדור אבל ריקן מזווית קשה בעט פנימה. 0:2 למכבי!

מיד אחרי השער ערך קרסטאיץ' את שלושת החילופים האחרונים במשחק: טל בן חיים, שרן ייני ומתן חוזז נכנסו במקומם של אוסקר גלוך, יובאנוביץ' ואילון אלמוג.