מכבי סגרה הערב (שבת) את עונת 2021/22 בדרך הכי טובה שיכולה להיות. הצהובים ניצחו 0:2 את הפועל בדרבי התל אביבי שסגר את העונה ובסיום המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיכם את העליונות של הקבוצה במשחק שנערך בבלומפילד. 

"אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר ושלטנו במשחק", אמר קרסטאיץ', "זה היה קשה, זה סוף העונה אבל השחקנים הראו הרבה אופי בסיום העונה. הם הראו שיש להם אופי ושוב ברכות לאוהדים שלנו שהיו מדהימים".

על העונה שלו במכבי אמר המאמן: "הגענו בזמן קשה למכבי, זה היה סיכון עבורנו. אני חושב שהחבר'ה האלה לא ראויים לכאלה ביקורות, הם שמרו את עצמם מעל הסיטואציה והראו אופי. בטוח שבחודשים האלה היה לנו קשה, אבל השחקנים היו מעל זה. הם מקצוענים וכבוד להם על זה. אם תחזירו אותי אחורה בזמן הייתי מקבל את אותה החלטה. זה מועדון גדול, נהננו פה עם האוהדים הכי טובים בארץ". 

"אני מרוצה ושמח אחרי 6 החודשים האלה ואהיה גאה כשאצא לחופשה בסרביה", הוסיף המאמן כשנשאל על היחס מהקהל בסיום המשחק, "העונה הסתיימה והודיתי להם על כל מה שנתנו לנו. בזמנים קשים הם היו איתנו והראו לכולנו שמכבי זה מועדון גדול. הדבר הכי חשוב כרגע הוא שעשינו את העבודה שלנו, נתנו את המקסימום שלנו ונראה מה יקרה".