אבי ריקן ומכבי סיימו הערב (שבת) את העונה עם חיוך. הקשר כבש פעם נוספת בדרבי ועזר לקבוצה לנצח 0:2 את הפועל ת"א בבלומפילד. בסיום הוא סיכם את ההופעה וגם את העונה של הקבוצה. 

"זה לא סוד שאנחנו תמיד רוצים לקחת תארים, העונה לא עשינו את זה. אנחנו תמיד שואפים ליותר", אמר ריקן, "זה יפה ונחמד שסיימנו עם ניצחו בדרבי, זה טוב למועדון ולקהל, וגם לא שוכחים שהיינו צריכים לעשות יותר העונה. אמרתי להם (לשחקנים) בדרך שעונות ונגמרות כל כך מהר, זה מרגש לסיים עוד עונה עם ניצחון מתוק בדרבי אבל לא שוכחים שיכולנו לעשות יותר".

על רצף אי ההפסדים בדרבי הוסיף הקשר: "הספירה יפה לכם ולמסביב אבל אנחנו בוחנים משחק-משחק. היום דיברנו עם השחקנים ואמרנו 'בואו נשאיר את המשחק בחיים כמה שיותר ואולי עם רעננות מהספסל נוכל להכריע בסוף. לפעמים במשחק אחרון של העונה מדקה 60 כולם כבר במחר והקפדתי להזכיר לכולם בואו לא נחשוב מה יהיה מחר אלא נהיה מקצוענים עד הסוף. אנחנו חלק ממועדון גדול ואני שמח שעשינו את זה".

על הדברים החיוביים שהוא לוקח מהעונה הזו הוסיף: "מה שאנחנו עושים באירופה מאוד חשוב, זה נותן יציבות גם כלכלית כדי להכין עונות קדימה וזה גורם לנו להיות מועדון עם היסטוריה אירופית וזה חשוב גם לדירוג. תמיד להתחיל עונה ולהגיע למסגרת אירופית זה משהו שמאוד חשוב לנו. בנוסף אתם לא עוברים איתנו את היום יום אבל יש פה אחלה חבר'ה, יש פה חיבור טוב של אנשים. אנחנו יודעים להתחבר ביחד, עושים הרבה מפגשים ויש פה גרעין טוב".

על עתידו במועדון אמר ריקן: "הסיטואציה העונה קצת שונה כי בעונה שעברה סיימתי חוזה, הפעם למועדון יש אופציה אני מקווה שבימים הקרובים יגידו אם כן או לא. עברתי פה דרך מאוד ארוכה, כולם ראו מה אני יכול לתת וגם קיבלתי הרבה. אם כן אז אמשיך ואם לא אז אמצא את דרכי מהר מאוד".