מכבי תל אביב תעלה מחר (שני, 20:30) למשחק הבית האחרון של העונה. הצהובים יארחו את הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-35 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

על כך שמכבי תנסה לתקן את הרושם מהמשחקים הקודמים נגד ב"ש אמר המאמן: "הפסדנו בשני המשחקים הקודמים נגד ב"ש אבל גם הראנו במשחקים קודמים שיש לנו איכות ואנחנו יכולים להציג משחק טוב. כפי שכבר אמרתי לפני חיפה, שזה הזמן לנצח, עכשיו זה הזמן לנצח את ב"ש. היינו ראויים לכך במשחקים קודמים עם הגישה שלנו ואנחנו מקווים לנצח את המשחק".

על כך שמכבי תעלה למשחק הבית האחרון של העונה הוסיף המאמן: "אנחנו מנסים לשחק טוב תמיד, זו עובדה שהחמצנו הזדמנויות במשחקים מול "קבוצות קטנות". היה את המשחק חוץ מולם (ב"ש) בו לא היינו טובים, אבל באופן כללי אנחנו משחקים טוב ואחת ההוכחות לכך היא מספר האוהדים שמגיעים למשחק. השחקנים והדרך בה אנחנו משחקים מביאים אוהדים לאיצטדיון ואנחנו מקווים לאותו דבר גם במשחק הקרוב. אני מצפה לריכוז מלא מהשחקנים ולשמור על הרמה שלנו מהמשחקים הקודמים".

על עתידו במכבי אמר: "נדבר אחרי שני המשחקים האלה ונראה איך זה יסתיים. אנחנו מרוצים מהתוצאה נגד חיפה, היינו צריכים את זה לתחושת הבטיחון וכדי ולהוכיח שיש לנו איכות. כמובן שגם אני וצוות האימון זכינו ליותר כבוד".

על כך שעלה עם חלוץ אחד במשחק הקודם בחיפה סיפר: "אני אוהב לשחק התקפי, עם משמעת. עבורי זה לא משנה אם משחקים עם חלוץ אחד או שניים, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. יש דברים שונים שמשפיעים, ליובאנוביץ' היה קצת עומס לפני המשחק האחרון, אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. גם חלק מהשחקנים הראו במהלך האימונים שהם בכושר טוב ואנחנו יכולים לסמוך עליהם. שחקנים כמו קובאס, ריקן, אלמוג. השיטה לא ממש רלוונטית, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק".

לסיום קרסטאיץ' התייחס לתיפקוד המוצלח של אייל גולסה כקשר אחורי: "גולסה שיחק טוב מאוד במשחקים האחרונים. הוא מנוסה מאוד, מבין את התזמון של המשחק והוא חשוב מאוד לקבוצה. הוא היה חסר מזל עם קורונה ופציעות קטנות ובזמן הזה שחקנים אחרים הראו שהם צריכים לשחק והיו בכושר טוב. זו היתה הבעיה איתו בזמנו ולכן הוא לא נכלל בהרכב".