מכבי תארח מחר (שני, 20:30) את הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-35 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר הבלם עידן נחמיאס על המשימה שמצפה לו ולחבריו בבלומפילד. 

"אנחנו באים לכל משחק כדי להשיג 3 נקודות", אמר נחמיאס, "אנחנו באים לנצח בכל משחק שאנחנו מגיעים אליו וכל בן אדם שעוסק בספורט נוהג ככה".

על כך שמכבי תרצה לשפר את הרושם מההפסד לב"ש בחצי גמר גביע המדינה אמר הבלם: "ברור שהיתה תחושה קשה. אם מועדון כמו מכבי מסיים עונה בלי תואר אז בטח שהאווירה תהיה קשה. תמיד שאפנו לתארים והשנה לא הצלחנו לעשות את זה. נעשה הכנה לעונה הבא והבעזרת השם יהיה יותר טוב".

על כך שהקבוצה תרצה להשיג את המקום השני והמשמעויות לתחילת העונה האירופית הבאה אמר: "חד משמעית. המקום השני משמעותי גם כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק ו-6 הנקודות האלה יהיו קריטיות. נעשה את הכל כדי להשיג אותן".

על העונה שלו באופן אישי אמר: "אני יכול להגיד שכל משחק עשיתי מאמץ אדיר כדי לשחק וגם כשנפצעתי. בסוף לא תמיד הכל בשליטתך, אבל במועדון כמו מכבי ת"א יש תחרות גדולה ואתה לא רוצה להפסיד שום משחק. בסוף השנה הזו היתה שנת למידה".

על התחושות החיוביות לאחר הניצחון על מכבי חיפה במחזור האחרון אמר נחמיאס:
"תמיד כיף לנצח ובטח משחק כזה, נגד חיפה בחוץ. ברור ששמחנו על הניצחון אבל גם ההפסד בחצי הגמר וגם זה שאנחנו לא מתמודדים על אליפות זה משהו שנמצא בראש שלנו".

לסיום נשאל על הזימונים הקרובים לנבחרת ישראל וענה: "אני בטוח שכל שחקן רוצה לייצג את המדינה, אני תמיד ארצה לייצג את המדינה. אני מקווה לעשות משחקים טובים שיבינו שאני צריך להיות שם ויש דברים שכבר לא תלויים בי".