פגרת הקיץ בעיצומה אבל בימים האחרונים השתלטו על במת הכדורגל העולמי משחקי הנבחרות השונות. גם למכבי ישנם נציגים בזירה הבילאומית ואנחנו כאן כדי לסכם לכם את מה שעשו על הדשא.

נבחרת ישראל החלה את דרכה בליגת האומות במשחק ביתי מול איסלנד שהתקיים ביום חמישי האחרון והסתיים ב-2:2. דן גלזר נכנס כמחליף בדקה ה-74 וסייע לנבחרת להשיג שער שיוויון מאוחר (84) אותו כבש שון וייסמן.

מי שרשם ציון דרך מרגש הוא ג'ורג'ה יובאנוביץ'. החלוץ בן ה-23 של מכבי ערך אמש הופעת בכורה בנבחרת סרביה כאשר פתח בהרכב בניצחון 1:4 על סלובניה בליגת האומות. יובאנוביץ' שיחק 45 דקות והוחלף במחצית בחלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ'.

בליגת האומות של מרכז אמריקה ברנדלי קובאס שיחק במדי נבחרת קורסאו. במשחק הראשון מול הונדורס (4.6) הקיצוני של מכבי פתח בהרכב והשלים 90 דקות אך לא הצליח לעזור לנבחרתו להימנע מהפסד 1:0. אלא ש-3 ימים לאחר מכן קובאס וחבריו פגשו פעם נוספת את אותו יריבה והפעם ניצחו 1:2 בחוץ כאשר הקיצוני פתח שוב ושיחק 70 דקות.

הנבחרת הצעירה של ישראל העפילה לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה לאחר שקיימה לאחרונה שני משחקים מכריעים בשלב המוקדמות. תחילה דניאל פרץ,אוסקר גלוך, גיא מזרחי, עידו שחר פתחו בהרכב בהפסד החוץ המתסכל ללטביה (2.6). אלא הכחולים לבנים התאוששו במשחק הנעילה של המוקדמות (7.6) וניצחו 0:2 את סן מרינו. פרץ, גלוך ושחר פתחו ב-11 במשחק זה, כאשר נדב נידם נכנס כמחליף.

נובאטוס מירושי, ששיחק העונה בבית"ר ת"א בת ים ושייך למכבי, שיחק 90 דקות בהרכב נבחרת טנזניה בתיקו 1:1 מול ניז'ר במסגרת ליגת האומות של האיזור האפריקאי.