קבוצת נערים א׳ של המועדון תצא בסוף חודש יולי לנירנברג שבגרמניה למחנה אימונים שיכלול טורניר מיוחד לזכרו של וולטר בנסמן. על המגרש הצהובים יפגשו קבוצות בכירות מאירופה כמו באיירן מינכן, צ׳לסי, פרנקפורט, נירנברג ועוד. מחוץ לתחומי המגרש הטורניר ילווה בתכנית חינוכית אשר תעביר את החזון והפתיחות של בנסמן לדור החדש.

הקבוצה עד גיל 17 שבעונה הקודמת זכתה בגביע המדינה וסיימה במקום ה-2 בליגה, תצא למחנה אימון ב-25.7 בנירנברג שבגרמניה, כאשר שלושה ימים לאחר מכן יחל הטורניר (28-31.7). סך הכל ישתפו שמונה קבוצות בטורניר: מכבי תל אביב, באיירן מינכן, צ׳לסי, נירנברג, איינטרכט פרנקפורט, קרלסרוהה, בולוניה וקרקוביה קרקוב.

וולטר בנסמן (1873-1934) היה יהודי שנחשב לאחד החלוצים החשובים ביותר בתולדות הכדורגל הגרמני, הן בשלב המוקדם של הקמת המועדון הראשון והן לשלב הפופולריות של המשחק בהמשך. במהלך חייו הוא נודע בשל מסירותו המתמשכת, לחיים, לספורט וכדורגל, לאיחוד אירופי ולשלום.

מטרת הטורניר היא שהכישרונות של היום יהיו המודלים לחיקוי של מחר והקולות החזקים בכדורגל – בדיוק כמו שוולטר בנסמן היה מודל לחיקוי ואישיות דומיננטית בכדורגל האירופי. טורניר בנסמן משפיע על המשתתפים הצעירים מעבר לכדורגל ומעביר את החזון והפתיחות של בנסמן לדור החדש הזה. 

מעבר לתכנית במגרש הכדורגל, תהיה גם תכנית חינוכית אשר תלווה את כל הקבוצות לאורך כל הטורניר. דוגמא לכך תתקיים בערב שישי כאשר יתקיים טקס קבלת שבת יהודי מסורתי עם שירים וארוחת ערב. התרבות היהודית תוסבר לכל הקבוצות תוך כדי הובלת האירוע. בנוסף, התכנית החינוכית תלווה על ידי כמה ניצולי שואה שישתפו את השחקנים הצעירים בסיפוריהם.