עונה חדשה כבר מעבר לפינה, עוד רגע הקבוצה תעלה על הדשא למשחקים הרשמיים הראשונים וכעת מכבי ו-FILA גאות להשיק את מדי הבית והחוץ שיובילו אותנו במהלך 2022/23.

צפו בסרטון השקת המדים המדים הרשמיים:

זו העונה הרביעית ברציפות בה נמשך שיתוף הפעולה המנצח בין המועדון הגדול בישראל לענקית האופנה האיטלקית, וכמיטב המסורת גם הפעם FILA הצליחה להפתיע אותנו עם עיצובים ברמה האופנתית הגבוהה ביותר שניתן למצוא בספורט העולמי.

צהוב. כחול. מכבי

תלבושת הבית הרשמית של מכבי עוצבה העונה בהשראת שני הצבעים המזוהים ביותר עם המועדון – ששולבו לחולצת אחת בעלת הדפס פסים אנכי בגוונים של צהוב וכחול רויאל. החולצה עשויה מבד טקסטיל איכותי ובחזיתה מתנוסס סמל מכבי העשוי סיליקון ומעליו רקומים 4 כוכבים, המציינים את 24 האליפויות של המועדון המעוטר ביותר בכדורגל הישראלי.

ג'ונגל שם בחוץ

בניגוד לעיצוב הקלאסי משהו של מדי הבית, בכל הקשור לתלבושת החוץ ב-FILA קיבלו אישור להתפרע. התוצאה היא חולצת חוץ בעלת מראה פראי עם פרינט קמופלאז' טונאלי בגוונים כחולים. דגם זה סרוג בטכניקת ג'קארד וכמובן שגם בו תמצאו דיטיילז זהים לאלה המופיעים על החולצות המקוריות של שחקני מכבי.

מאפיינים נוספים של מדי הבית והחוץ:

  • גזרת Fit.
  • שרוול קצר.
  • סריגת ג'קארד 100% פוליאסטר – בדים פונקציונליים המאפשרים נידוף זיעה מקסימלי.
  • סמל המועדון עשוי מסיליקון איכותי וכוכבים רקומים על החולצה.
  • תווית על מכפלת המותן המציינת את מקוריות המדים לעונת 2022/23.

המדים החדשים כבר מחכים לכם בחנות האונליין  של מכבי ובחנות הרשמית באיצטדיון בלומפילד. חברי מועדון האוהדים  FOREVER? מגיעה לכם הנחה של 10% ברכישת חולצות המשחק החדשות בחנות האונליין! קוד הקופון ישלח אליכם במסרון (SMS).