מכבי תל אביב פתחה את הקמפיין האירופי שלה ברגל ימין אחרי שגברה 0:3 על זירה בבאקו. המאמן, ולאדן איביץ' סיכם את המשחק ואמר:

"אני לא יכול לומר ששיחקנו כדורגל מושלם", פתח איביץ' את דבריו. "הגענו לפה כדי לנצח את המשחק ועשינו את זה. זה המשחק הרשמי הראשון שלנו העונה באירופה ואחרי חודש אחד של הכנות. עשינו את העבודה כדי להכין את הקבוצה למשחק הזה. כמובן שאנחנו לא ברמה הכי גבוהה שלנו אבל בשבילי מה שחשוב שעבדנו קשה מהרגע הראשון ועד האחרון וזה מה שהביא לנו את הניצחון".

על ההרתשמות מזירה אמר: "אני שזירה לא נמצאת בשלב הזה ברמה הכי גבוהה שלה כמו שאני לא מצפה מקבוצות כמונו להיות ברמה הכי גבוהה בשלב הזה של העונה. אני לא אשווה את זירה של העונה שעברה ושל העונה הזו. זירה קבוצה טובה מאוד שהפסידה בגמר גביע בעונה שעברה. זה משחק ראשון רשמי שלהם ואני בטוח שככל שהתקדמו המשחקים הם יהיו טובים יותר. יש לנו משחק נוסף נגדם בתל אביב ואנחנו חייבים להיות ברמה ריכוז גבוהה ולהכין את עצמנו ולשפר דברים מהמשחק הזה".

"יש משחק שני בתל אביב ואנחנו חייבים לעבוד קשה בשבוע הקרוב כדי לשפר את הדברים שצריך לשפר. זו תחילת העונה ואנחנו ממש לא סיימנו את העבודה שלנו".

גבי קניקובסקי: "רוצים לסיים את המשימה שבוע הבא"

כובש השער הרשמי הראשון העונה, גבי קניקובסקי, סיכם בסיום ואמר: "אנחנו רוצים לסיים את המשימה בשבוע הבא. מזג האוויר פה הוא לא פשוט, במיוחד ששיחקנו נגד רוח עזה, ואני שמח שהצלחנו להבקיע 3 שערים ועשינו את העבודה. אני מקווה שהקה יגיע שבוע הבא וידחוף אותנו כי אנחנו צריכים אותם. הם הגב שלנו ואני מקווה שיבואו".