פרי גיים 

מכבי תל אביב החלה הערב (חמישי) את העונה האירופית. שחקניו של ולדימיר איביץ' התארחו באיצטדיון דאלגה ארנה בבאקו למשחק חוץ מול זירה מאזרבייג'אן במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

המאמן הסרבי ביצע מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה כאשר אנריק סבוריט הוצב כבלם ומי שפתח בעמדת המגן השמאלי היה אופיר דוידזאדה. מי שקיבל גם הוא את המקום ב-11 היה גבי קניקובסקי ובנוסף אליו פתחו בחלק הקדמי גם פארפה גויאגון, ברנדלי קובאס וג'ורג'ה יובאנוביץ'. שרן ייני, שיאן ההופעות של המועדון באירופה, פתח גם הוא במה שהיתה הופעתו ה-77 במסגרות האירופיות.

מחצית ראשונה

למרות רוחות עזות (כ-40 קמ"ש!) שנשבו באיצטדיון, מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-6 איימה עם בעיטה של גולסה שנהדפה לקרן. הצהובים המשיכו להיות דומיננטיים ובדקה ה-18 גם עלו ליתרון. ברנדלי קובאס החל במהלך עם השתחררות באגף שמאל, הקיצוני העביר לקניקובסקי, שהתקדם מעט ומ-20 מטרים שלח כדור חזק ושטוח לפינה ופנימה. 0:1 למכבי.

הצהובים לא עצרו ובדקה ה-22 כבשו את השני. הפעם פס מעבר לקו ההגנה פירק את העורף האזרי, גולסה הגיע לעמדה טובה, יישר רוחב ויובאנוביץ' סיים נהדר בנגיעה לפינה הרחוקה. 0:2 למכבי.

בדקה ה-33 האזרים ייצרו איום משמעותי ראשון על השער אחרי התקפה מהירה משמאל שהסתיימה בבעיטה של קייטה מעל המשקוף. 5 דקות לאחר מכן מכבי היתה קרובה לשלישי אחרי שיובאנוביץ' שלח את קניקובסקי לעומק, הקשר חדר לרחבה ובעט חזק אבל השוער הצליח להדוף. דקה להפסקה החלוץ הסרבי שוב איים עם בעיטה חדה מ-18 מטרים ששרקה ליד העמוד.

מחצית שנייה

ההזדמנות הראשונה של מכבי במחצית השנייה הגיעה בדקה ה-53. קרן של קובאס הגיע ליובאנוביץ', שהמשיך בראש לעבר ייני, הקפטן המשיך עם נגיחה משלו והשוער הדף. במהלך הבא הצהובים כבר כבשו את השלישי. הפעם קניקובסקי הגביה את הקרן, הכדור הגיע ליובאנוביץ' שנותר בלתי מכוסה והשלים מקרוב צמד. 0:3 למכבי. 

מכבי המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-65 איביץ' רענן את השורות עם 3 חילופים כשפריצה, אלמוג וריקן נכנסו במקום יובאנוביץ', קובאס וגולסה. 8 דקות לאחר מכן אלמוג ביצע פעולה יפה ושלח כדור מסוכן מ-20 מטרים שחמק ליד העמוד.

קצב האירועים נרגע מעט בדקות הבאות כאשר מכבי לא לוקחת סיכונים מיותרים במטרה לשמור על היתרון המבטיח. בדקה ה-82 איביץ' ביצע חילוף נוסף כאשר חוזז החליף את גויאגון. שתי דקות לסיום גם קינקובסקי פינה מקום ואוסקר גלוך קיבל את המקום במרכז הקישור עד לשריקה האחרונה. 0:3 למכבי בסיום.