יממה אחרי שנחתה באקו לקראת המשחק נגד זירה האזרית במשחק שיפתח את המסע של הצהובים לקראת שלב הבתים בקונפרנס ליג, הצהובים הגיעו לאצטדיון דלגה ארנה לאימון המסכם לקראת המשחק (חמישי, 19:00).

רוצים לעקוב מקרוב אחרי מכבי? תוכלו למצוא הכל בעמודי האינסטגרםפייסבוק, טוויטר וטיקטוק הרשמיים ובאתר ובאפליקציה

רגע לפני התייחס הקפטן והשריד היחיד בסגל ששיחק ב-2011 נגד חזאר לנקאראן, שרן ייני להכנות לקראת המשחק ולעובדה שעשוי לקיים את הופעתו ה-77 במדי הקבוצה במפעלם האירופים: "תמיד אני מתרגש לפתוח עוד עונה. העונה האירופית היא תמיד קשה ומאתגרת לא חשוב איזה הגרלות מקבלים. אנחנו תמיד צריכים להיות במוכנות שיא ובריכוז כי תמיד זה קשה"

על המפגש עם יריבות מאזרבייג'אן אמר: "שיחקנו נגד כמה יריבות אזריות בשנים האחרונות, כל המשחקים היו קשים. אנחנו צופים משחק קשה נוסף. מדובר ביריבה מסוכנת, קשה עם שחקני התקפה מהירים שיכולה לסכן אותנו ונצטרך להיות מאוד מרוכזים. נקווה לנצח את המשחק כבר פה".

על שחקני הסגל הפצועים שחסרים: "אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו. כמובן שהשחקנים הפצועים שחסרים לנו הם שחקנים מאוד משמעותיים שנרוויח אותם בסוף העונה ומאמין שנסתדר גם בלעדיהם".

על המוטיבציה איתה הקבוצה מגיעה למשחק: "אנחנו מגיעים במוטיבציה גבוהה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק גם בליגה וגם במפעלים האירופים. אנחנו נעשה את המקסימום כדי להשיג תוצאה טובה".

"המשחקים פה תמיד היו קשים. אני חושב שיצאנו פעמים בתיקו במפעמים הקודמות ואנחנו מצפים למשחק קשה", הוסיף הקפטן שנזכר במשחקים האחרונים.