ולדאן איביץ' חוזר עם מכבי תל אביב לזירה האירופית כשהצהובים יתארחו מחר אצל זירה האזרית במשחק הראשון של הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג. הקבוצה הגיעה הערב לאצטדיון דלגה ארנה שם יערך המשחק לקיום האימון המסכם. רגע לפני התייחס המאמן להכנות למשחק.

רוצים לעקוב מקרוב אחרי מכבי? תוכלו למצוא הכל בעמודי האינסטגרםפייסבוק, טוויטר וטיקטוק הרשמיים ובאתר ובאפליקציה

"לפני כל משחק צריך לחשוב על הרבה דברים כדי להכין את הקבוצה למשחק הכי טוב שלה", אמר איביץ'. "כמו כל פעם אנחנו עושים את המקסימום שאפשר בשלב הזה להכין את השחקנים לאורך השבוע לקראת המשחק ואני בטוח שהם מוכנים".

לאיזה יריבה הוא מצפה ענה מאמן: "זירה סיימה במקום השלישי בעונה שעברה ואנחנו יודעים שהיא עשתה שינויים בסגל. קבוצה עם הרבה עוצמה שמאורגנת אנחנו מצפים למשחק שאנחנו צריכים להיות ממוקדים משריקת הפתיחה ועד הסוף. אנחנו התכוננו הרבה למשחק ואני מאמין שהשחקנים מוכנים למשחק הזה".

על המידע שיש למכבי על היריבה האזרית והמידע שיש לאזרים על מכבי אמר המאמן: "היה לנו משחק רשמי ראשון בחמישי שעבר. אני מניח שהמאמן שלהם ראה את המשחק שלנו. כמונו אנחנו מצפים בשלב כזה של העונה למצוא את השיטה הנכונה והשחקנים שיכולים לתת לנו הכי הרבה בשלב הזה. אנחנו יודעים שלזירה יש שחקנים איכותיים בחלק הקידמי ואנחנו יודעים שמצפה לנו יריבה קשה ובכדורגל המודרני צריכים להיות מפוקסים ומוכנים להכל בכל משחק כדי להצליח".