המשחק האירופי הראשון של העונה באיצטדיון בלומפילד מגיע. עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון, מכבי תל אביב תארח בקרוב (ה', 20:30) את זירה מאזרבייג'אן למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. רגע לפני ריכזנו כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק.

מגיעים מוקדם לאיצטדיון

מגיעים למשחק? מצוין! רצינו להזכיר כי צפויים עומסים בדרך לאצטדיון ובסביבתו. לכן חשוב שתתכננו הגעה מוקדמת לבלומפילד וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים ארוכים בכניסות ליציעים.

חלוקת מתנת ההצטרפות ל-FOREVER

חלוקת מתנת ההצטרפות לחברי מועדון האוהדים של מכבי תחל במשחק הבית הקרוב מול זירה באיצטדיון בלומפילד.

החלוקה תתבצע בהרשמה מראש בלינק הבא (לחצו כאן להרשמה) ובהצגת ת.ז עם הגעתכם לאיסוף המתנה בעמדת FOREVER מול שער 2. זמני החלוקה: החל מהשעה 18:00 ועד שעה לאחר סיום המשחק.

שימו לב: זריקת חפצים במשחק הקרוב עלולה לגרור עונשים כבדים כמו סגירת יציעים כבר במשחקי הבית הקרובים. הימנעו בבקשה מזריקת חפצים שתגרור קנסות כבדים ואף הרחקות מהיציע.

גם החנות הרשמית בבלומפילד מחכה לכם

250 מטר רבועים של כל הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!