היום (שישי) החל הטורניר היוקרתי לזכרו של וולטר בנסמן בנירנברג שבגרמניה בו משתתפת קבוצת נערים א׳. הבוקר התחיל כאשר כל הקבוצות המשתתפות בטורניר לקחו חלק בסדנאות העשרה העוסקות בנושאי יהדות, שואה ואנטישמיות. לאחר מכן יצאו הקבוצות אל מתחם האימונים של מועדון הכדורגל הגרמני נירנברג, שם נערכו משחקי הטורניר.

קבוצת נערים א׳ שלנו שהוגרלה לבית A יחד עם באיירן מינכן, צ׳לסי ונירנברג, פגשה למשחק הפתיחה את באיירן. הצהובים הרשימו במשחק והשיגו ניצחון יוקרתי 0:2 בזכות שערים של יואב פליישמן וועידו עולי. בהמשך היום החניכים של ציון כהן וג׳פרי ישי פגשו את הקבוצה הלונדונית, הפעם מכבי נכנעה 0:3 לצ׳לסי. מחר יתקיים המפגש נגד היריבה השלישית בבית נירנברג, שהשיגה 1:3 על הבווארים. ניצחון של מכבי יבטיח את המקום בחצי הגמר שיערך בהמשך היום. בבית המקביל (B) משחקות בולוניה, אינטרכט פרנקפורט, קרקוביה קרקוב וקרלסרוהה.

מעוניינים להתעדכן בטורניר, לצפות בתמונות ובסרטונים? עקבו אחר עמוד האינסטגרם של האקדמיה של מכבי ותהנו

לאחר שנגמרו המשחקים של כל המשתתפות, מארגני הטורניר יחד עם ארגון מכבי גרמניה קיימו קבלת שבת מיוחדת ומרגשת. הוסבר לקבוצות על המשמעות של יום השבת ולאחר מכן התקיים קידוש כמיטב המסורת. לסיום הקבוצות אכלו אוכל מסורתי יהודי.