אירופה חוזרת לבלומפילד. עם יתרון 0:3 מהמשחק הראשון באזרבייג'אן, מכבי תל אביב תארח מחר (ה', 20:30) את זירה לגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

המאמן ולדימיר איביץ' התייחס ראשית למפגש הקרוב מול האזרים: "מחכה לנו מחצית שנייה של 90 דקות. במשחק הראשון יצרנו לעצמנו יתרון למשחק השני אבל לא סיימנו את העבודה. בכדורגל הכל אפשרי ואנחנו צריכים להיות מוכנים, להיות טובים יותר מאשר במשחק הקודם ולהכין את עצמנו כדי לנצח. אנחנו מקצוענים שרוצים להיות תחרותיים בכל משחק וכל משחק הוא סיפור חדש. חשוב שנעבור ולא סיימנו את העבודה".

על כך שמכבי מחפשת ליצור זהות תחתיו הוסיף: "קודם כל הייתי מרוצה מהניצחון במשחק, שהיה השני שלנו. אני עדיין יודע שאנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר ואנחנו עובדים על זה. אנחנו צריכים ליצור זהות ועובדים על זה מהיום הראשון. עבורי קל מעט יותר כי אני מכיר את המועדון והרבה מהשחקנים, הציפיות של הקהל. כמובן שזה לא אותו דבר, זה שונה אבל אנחנו צריכים להתקדם בצורה יומיומית ואני מצפה להציג משחק טוב יותר מאשר לפני שבוע. זו לא רק התוצאה, אלא גם רמת הכדורגל. ברור שאנחנו ורצים לנצח אבל גם לראות התקדמות".

על מצב הכשירות של דן גלזר וניר ביטון:
"כן שניהם איתנו משבת. אני מרוצה מכך, שניהם מקצוענים שעובדים חזק, הם מכינים את עצמם לאימונים, הם יהיו איתנו ואני מאמין שהם ישחקו. אחרי תקופה ארוכה בחוץ ופציעה אנחנו צריכים להיזהר ולהגן עליהם אבל לפי מה שאני יודע הם מוכנים לשחק".

על מצבו של ערן זהבי:
"הוא עובד קשה, כולנו יודעים שכל חייו עבד קשה. כל מה שהשיג הוא השיג עם הכישרון והמנטליות שלו. כרגע הוא מרגיש חוסר נוחות מכיוון שהוא לא משחק והוא לא מרוצה מכך. כולנו פה כדי לעבוד איתו ולחכות לרגע שיהיה כשיר. הוא הראשון שרוצה שזה יקרה מחר. הוא מתקדם, כרגע זו שאלה של התחושה שלו ושהרופא שעובד איתו יעדכן מתי הוא יהיה מוכן להצטרף אלינו".

לבסוף נשאל המאמן על נושא אוסקר גלוך: "קודם כל, אני לא אוהב לשמוע דברים שלא קשורים לכדורגל. שמעתי את זה, זה לא האבא הראשון ולא האחרון שאומר משהו כזה עליי. כל אב רוצה שבנו ישחק. זה קורה להרבה מאמנים, זו העבודה שלנו. זה לא העסק שלי. אוסקר הוא שחקן נהדר ומוכשר, אני מכיר אותו וגם לפני שהגעתי קיבלתי מידע עליו וראיתי מה הוא עשה עם הנבחרת, כמו גם רביבו ותורג'מן, שגם שניהם מוכשרים. אם הייתי משוגע הייתי משאיר אותו בחוץ, זה לא טוב עבורו ואני גם לא מאשים את האב. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, הבעיה היא עם מי שהוציא את זה החוצה. אני מאמין שזה מאחוריו ואני לא רוצה לדבר על זה. יש לו מנטליות חזקה וכולנו כאן כדי לעזור לו לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. הוא צריך להילחם על מקומו, אני מאמן שאוהב לעבוד עם שחקנים צעירים והראיתי את זה במהלך כל הקריירה שלי".