מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 20:30) למשחק הגומלין מול זירה מאזרבייג'אן במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. יממה לפני ערכה הערב הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס הקפטן שרן ייני למשימה שמצפה לו ולחבריו בבלומפילד.

תחילה נשאל ייני על תחושותיו לקראת המשחק האירופי הראשון בבית העונה ועל כך שהמשיך לעונה נוספת במועדון: "אני שמח מאוד להמשיך, מרגיש עדיין שאני טוב פיזית, יכול לתרום ורק רוצה להנות ממה שנשאר לי בקריירה שלי".

על כך שהוא מתופקד עד כה כבלם אמר: "אני אוהב לשחק ולא משנה באיזה תפקיד. השתמשו בי בכל התפקידים. אני חושב שהכי הרבה שיחקתי כקשר אבל אני מרגיש מאוד בנוח כבלם. זה מתאים לי ואם יצטרכו עזרה בתפקיד אחר אהיה שם לעשות את העבודה".

לקראת זירה:
"המשחק הזה חשוב לנו, אנחנו צריכים לבוא מאוד מרוכזים. יש להם שחקנים מסוכנים, את הטעויות שהיו אנחנו שומרים בינינו לבין עצמנו. עשינו ניתוח של המשחק ונתקן את הטעויות. זה משחק חשוב גם כדי להשתפר ולהיכנס לכושר יותר טוב פיזית וגם ביכולת. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד".

על התחרות הצפויה על עמדת הבלם אמר ייני: "כל החיים הייתה לי תחרות על כל תפקיד. תמיד הביאו מישהו עליי, אני רגיל לזה. אני אוהב תחרות עם אנשים שאני מעריך אותם. ניר בטון למשל, שאני מכיר מהנבחרת מעריך גם מחוץ למגרש וגם במגרש. זה רכש טוב. אף פעם לא הפחידה אותי תחרות ואני לא אויב של אף אחד. לאורך השנים מצאתי את מקומי ואני מקווה שגם עכשיו, אבל בסופו של דבר מכבי תעשה מה שהכי טוב למכבי. אם אהיה מספיק טוב אז אשחק ואם אחרים יוכלו לעשות את זה אז אעזור מעמדה אחרת. אני עדיין מאמין בעצמי וחושב שתחרות מוציאה דברים טובים".

על מצב הסגל הוסיף: "בשנים שאני נמצא פה רק בעונה אחת או שניים התחלנו עם כל הסגל שלנו בשלב מוקדם. יש לנו הרבה שחקנים שנמצאים פה הרבה זמן וחלק מהסיבה זה האופי שלהם, הגיבוש שלהם, שהוציא את המקסימום אחד מהשני ולכן אנחנו לא דואגים. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את העבודה וכמובן שמקצה שיפורים יכול לעשות רק טוב לקבוצה בכל הרמות".