מכבי תל אביב ערכה הערב באצטדיון קלנטיס ויקילידיס את האימון המסכם לקראת הגומלין במפגש נגד אריס סלוניקי במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים יגיעו למשחק עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, אבל עם הבנה שהמשחק במגרשה הביתי של היריבה היוונית יהיה שונה לחלוטין.

עוד באתר:

רוצים לעקוב מקרוב אחרי מכבי? תוכלו למצוא הכל בעמודי האינסטגרםפייסבוק, טוויטר וטיקטוק הרשמיים ובאתר ובאפליקציה

"אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק", אמר איביץ' במסיבת העיתונאים. "כמובן שאנחנו צריכים לעבוד גם בהגנה וגם בהתקפה. זה המחצית השנייה של המשחק הזה. אנחנו צריכים להיות ערוכים להכל. הגענו לפה מוקדם יותר ממה שתוכנן. היה לנו זמן להתכונן למשחק הזה ואנחנו קבוצה שמשחקת התקפית ונחנו מתכוונים להמשיך לשחק ככה".

"אני מכיר את המועדון הזה והעיר הזאת", אמר המאמן שחי את מרבית שנותיו ביוון ושיחק בפאוק ואריס סלוניקי. "הייתי פה שנה שלמה לא בתפקיד עקבתי אחרי הכדורגל היווני. כל משחק הוא כמו דרבי. ואני יודע שאריס היא קבוצה טובה מאוד עם הרבה איכויות. אנחנו מכבדים אותם. אנחנו יודעים גם מה האיכויות שלנו ואנחנו מתכוננים למשחק הזה מהרגע שנגמר המשחק הראשון. יהיה משחק קשה מאוד ואנחנו יודעים את זה".

על ההשלכות של הניצחון במשחק הראשון אמר: "זה משחק חדש וכל דבר יכול לקרות בו. מהצד שלי אנחנו עבדנו על מספר שיטות ואתם כבר תראו את זה מחר. האם אנחנו יכולים לשנות שיטת משחק? כן, כמובן. יש לנו את כל השחקנים שיכולים לשחק. יש מאמנים שאוהבים לשנות את השיטה שלהם ויש כאלה שפחות מחר תראו במה אני מאמין".

על השאלה איך הוא נערך לאריס אמר: "אני בטוח שאריס ישנו משהו במשחק שלהם. מה בדיוק – אני לא יודע. כמובן שנהייה מוכנים לכל דבר. מה שמעניין אותי זה יותר איך השחקנים שלי ישחקו פחות איך היריבה תשחק. כשאני בוחר את השיטה השיקולים שלי זה איך אנחנו רוצים לפתוח את המשחק ואיך אנחנו רוצים לנהוג בכדור. אני יודע שלאריס יש הרבה שחקנים מקדימה ובאמצע שהם יכולים לשנות איתם מערך ושיטה. אם יעשו את זה נראה מחר. מבחינתי מה שחשוב הוא איך נפתח את המשחק"