אחרי שהעפיל לפלייאוף הקופרנס ליג שם יפגוש את ניס הצרפתית , ולמרות ההפסד הערב (חמישי) לאריס סלוניקי יוון, מאמן מכבי תל אביב, ולדאן איביץ' סיכם את המשחק ואמר: "זה היה משחק מאוד קשה לכולנו. גם לאוהדים פה ובישראל. זה לא פשוט לשחק עם 10 שחקנים בפיגור 1:0 ולשחק ככה 30 דקות באצטדיון הזה ונגד יריבה עם סגל כזה. בסופו של דבר השגנו דבר יש משהו אחד שאנחנו יכולים לקחת מהמשחק הזה – האופי שהציגו השחקנים. קבוצה שרוצה להיות בשלב הבא ואני שמח עבור השחקנים שעשו את המקסימום היום".

"אני מאמין שיכולנו לשחק טוב יותר במחצית הראשונה", הוסיף המאמן. "יצרנו כמה הזדמנויות אבל אני מצפה שהקבוצה תשחק כמו שאנחנו מתכוננים למשחק אבל זה לפעמים קשה נגד יריבות שנערכות בהתאם. אני שמח עבור השחקנים בייחוד על התגובה שלהם אחרי שנותרנו ב-10 שחקנים ואחרי השער של אריס. יש לנו הרבה עבודה כדי לשפר את עצמנו".

על היכולת שהציג ערן זהבי שכבש גם את השער החשוב במשחק אמר: "אמרתי גם לתקשורת היוונית. עבדתי עם הרבה שחקנים טובים מאוד בקריירה שלי גם כאן ביוון. אבל אם מדברים על ערן הוא כוכב. לא ראיתי הרבה שחקנים שעובדים כמוהו. אני ממש שמח שהוא איתנו. אנחנו שמחים כקבוצה. העפלנו כקבוצה ונמשיך לשחק כמו קבוצה".