מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-2 של ליגת העל לנוער. בעקבות בעיות באירוח המשחק של חדרה, הקבוצות החליפו ביתיות ובאופן חד פעמי הצהובים יארחו את המשחק במתחם האימונים בקרית שלום. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שינוי יחיד בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. אגם חנון פתח בחוד במקומו של יקיר זילברמן.

הרכב הקבוצה: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, נג׳ואן ח׳טיב, עומרי ג׳רפי, רוי נאוי, אורי הלוי, יונתן פז, בר לין, אוראל באייה ואגם חנון.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח כשהצהובים הם אלה ששולטים יותר בכדור. בדקה ה-5 הגיע המצב הראשון והוא היה שייך למכבי. יונתן פז קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט אל המסגרת אך הכדור פגע במגן חדרה.

בדקה ה-13 חדרה איימה לראשונה על השער. שלו ולרשטיין קיבל את הכדור במרכז, הוא מסר אל אלעד מדמון שבעט בנגיעה מחוץ למסגרת.

בדקה ה-15 נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לטובת חדרה אחרי ששופט המשחק קבע כי יונתן פז ביצע עבירה ברחבה. אלעד מדמון בעט את הכדור אל הפינה הימנית ורועי עמדי זינק לפינה הנכונה והדף את הכדור.

בדקה ה-27 שוב חדרה איימה על השער. הפעם בעיטה של מדמון מ-25 מטרים פגשה את משקוף השער.

בדקה ה-32 הצהובים חזרו לאיים. עילאי תומר קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הוא בעט בנגיעה אל השער אך שוב הכדור נבלם על ידי הגנת חדרה ויצא לקרן.

בדקה ה-39 זה כמעט נכנס עבור הצהובים. התקפה מתפרצת הסתיימה בבעיטה קשתית של אורי הלוי מעל השוער. הכדור קפץ על הארץ והמשיך מעל משקוף השער.

בדקה ה-43 כדור קרן של אוראל באייה הגיע אל ראשו אל רוי נאוי, הקשר נגח מעל השער.

מחצית שניה
בדקה ה-53 המשחק המגן השמאלי של הצהובים, עומרי ג׳רפי, איים על השער מזווית קשה, הבעיטה שלו הלכה מחוץ למסגרת.

בדקה ה-64 חדרה כמעט והצליחה למצוא את השער. נגיחה מקרוב של האורחים נהדפה על ידי עמדי לקרן שהציל שער בטוח.

בדקה ה-72 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. עמית צור, שנכנס כמחליף, נשלח בכדור עומק, צור כמעט והצליח להגיע אל הכדור אך הכדור נבלם אצל השוער.

עד לסיום המשחק לא נרשמו מצבים נוספים והתוצאה נשארה 0:0.