אחד הימים המרגשים ביותר עבור כל אוהד ואוהדת כבר כאן. מכבי תפתח  (א', 20:15) את עונת 2022/23 בליגה ONE ZERO כשתארח את מכבי בני ריינה במסגרת המחזור הראשון. רגע לפני שאתם יוצאים לבלומפילד ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק.

פינוק מחוץ לאיצטדיון

עונה חדשה יוצאת לדרך והפעם מחכה לכם פינוק עוד לפני הכניסה לאיצטדיון. חברי מועדון האוהדים FOREVER יוכלו ליהנות מקרטיבים שיחולקו בעמדה מיוחדת ברחבה החיצונית שבין שער 2 לשער 4. שימו לב כי המלאי מוגבל וכל הקודם זוכה.

בנוסף אחרי הופעת הבכורה במפגש מול ניס, גם במשחק הקרוב תוכלו ליהנות מהצגת ההרכבים המשודרגת של מכבי לעונת 22/23, שתדליק אתכם כמה דקות לפני עליית השחקנים לדשא.

נותרו כרטיסים אחרונים בהחלט למשחק, אל תפספסו את ההזדמנות להיות חלק מההצגה! לרכישת כרטיסים לחצו כאן

יש לכם מנוי אבל לא יכולים להגיע למשחק? בדיוק בערב המשחק יש חתונה לחבר? נמצאים בחופשה עם המשפחה? אל דאגה – הכיסא שלכם יכול להחזיר לכם את הכסף. שרות ה-RESALE החדש של מכבי מזמין אתכם להציב את הכרטיס שלכם למכירה. לחצו כאן לכל הפרטים

 

זו ההזדמנות להזכיר כי מומלץ מאוד להקדים את הגעתם לאיצטדיון על מנת שתוכלו לקחת חלק פעיל בחגיגה שתחל באיצטדיון עוד לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, כמות האוהדים הרבה צפויה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו. לכן חשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים ארוכים בכניסות ליציעים.

 

שימו לב: זריקת חפצים במשחק הקרוב עלולה לגרור עונשים כבדים כמו סגירת יציעים כבר במשחקי הבית הקרובים. הימנעו בבקשה מזריקת חפצים שתגרור קנסות כבדים ואף הרחקות מהיציע.

המנוי הדיגיטלי: לא נכנסים לאצטדיון בלעדיו

מתארגנים לצאת לאצטדיון ונזכרתם שאין לכם את המנוי או הכרטיס? לא טעיתם – גם בעונה הקרובה בעלי המנויים למשחקי מכבי כבר לא צריכים לזכור איפה זרוק מנוי הפלסטיק הישן או היכן נשכח הארנק. כל מה שצריך כדי להיכנס למשחק של מכבי הוא פשוט להגיע לבלומפילד עם הטלפון שלכם – וזהו!

  1. מורידים/מעדכנים את האפליקציה הרשמית של מכבי תל אביב. משתמשי אנדרואיד לחצו להורדה מ-Google Play, משתמשי IOS לחצו להורדה מ-App Store.
  2. בתפריט הראשי של האפליקציה, לאחר שהתעדכנה, נכנסים לאיזור "המנוי שלי".
  3. מכניסים את פרטי הכניסה (שם משתמש וסיסמא) לחשבון שלכם ב"לאן" (אם אינכם יודעים או זוכרים את הפרטים שלחו הודעה עם מספר המנוי ותעודת הזהות שלכם למספר הוואטסאפ של לאן – 0503002526).
  4. נעים להכיר: המנוי הדיגיטלי שלכם! כעת כל מה שתצטרכו לעשות הוא לסרוק את הברקוד על גבי המנוי בכניסה לשערי האיצטדיון.
  5. מומלץ להוריד באופן חד פעמי את המנוי ישירות לארנק הדיגיטלי שלכם (Wallet ו-Goolgle Wallet). הסיבה: כך המנוי יהיה זמין עבורכם בארנק בלא צורך בהתחברות לאפליקציה בכל משחק מחדש.

גם החנות הרשמית בבלומפילד מחכה לכם

250 מטר רבועים של כל הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!