מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) תוצאה מרשימה כשניצחה 0:1 את ניס במשחק הראשון של פלייאוף הקונפרנס ליג. אחד הגורמים לכך היו דניאל פרץ, שסיפק משחק מצוין בין הקורות, וסטיפה פריצה, שכבש את שער הניצחון. בסיום השניים סיכמו.

פרץ: "נתנו את הדם"

"זה ניצחון גדול, אבל עוד לא עלינו זו רק מחצית", אמר פרץ, "עשיתי משחק טוב, כל הקבוצה, נתנו את הדם ואנחנו מקווים מאוד להמשיך בדרך הזו גם ביום ראשון וגם בחמישי".

על החוויה בערב האירופי הזה סיפר: "זה לא עוד משחק, אבל אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. אנחנו מכבדים כל קבוצה אוני מאוד אוהב את המשחקים האלה, זה דוחף אותך לקצה נגד שחקנים מהטופ העולמי".

כשנשאל מה ניצח את המשחק ענה: "הביחד שלנו, גם האווירה באיצטדיון מאוד דחפה, נתנה לנו אנרגיה טובה".

לקראת הגומלין בריביירה הצרפתית אמר: "יהיה משחק מאוד קשה, עוד לא מתכוננים אליו. קודם נתכונן לריינה ביום ראשון, אנחנו חייבים לפתוח את הליגה בצורה טובה וכשנעבור את יום ראשון נתכונן לחמישי".

פריצה: "זו הקבוצה הכי טובה מולה שיחקתי במכבי"

סטיפה פריצה אמר בסיום: "עוד מוקדם, רק המשחק הראשון. מצפה לנו משחק קשה בגומלין, נצטרך להיות מרוכזים כדי לא להפסיד שם. זו קבוצה טובה מאוד עם הרבה שחקנים טובים. עבורי זו הקבוצה הכי טובה מולה שיחקתי בתקופה שלי במכבי והם ראויים לכבוד".

לאחר מכן החלוץ סיפר על תקופת ההכנה שעברה עליו וההשפעה על פתיחת העונה: "בקיץ אישתי ילדה והמאמן איפשר לי לנסוע כמה פעמים להיות עם המשפחה. חיכיתי שהמשפחה שלי תגיע לישראל, עכשיו אני מקווה שאשחק גם בהרכב. אני מקווה שנעפיל לאירופה ויהיה זמן לכולם לשחק".