מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון מרשים על ניס. הצהובים גברו 0:1 על היריבה הצרפתית במשחק הראשון בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג והשיגו מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא. בסיום המאמן ולדימיר איביץ' סיכם את ההופעה של הקבוצה שלו.

"המחצית השנייה היתה טובה הרבה יותר מהראשונה", אמר איביץ', "אנחנו מכירים את האיכות של הקבוצה מולה שיחקנו. אלה 90 דקות ראשונות, מחכה לנו משחק שני עוד שבוע. מגיעות ברכות לשחקנים שלי, הם עשו משחק טוב, ממושמע. התכוננו ועשינו את זה בצורה טובה. הם יצרו לנו בעיות במחצית הראשונה, הגיעו להזדמנויות טובות אבל כדי לנצח קבוצה כזו צריך 15 שחקנים ברמה טובה, היה לנו שוער שהציל אותנו בכמה מהמקרים. תודה לאוהדים שבאו לתמוך בנוף אני מצפה מהאוהדי לתמוך בנו גם ביום ראשון ולהיות איתנו במשימה שלנו השנה".

על השיפור ביכולת של הצהובים בחצי השני אמר המאמן: "השחקנים הראו שהם יכולים לשחק, הם שיפרו את המשחק שלהם במחצית השניה וזה נותן לנו יתרון. היינו יכולים לכבוש אולי עוד שער. זו רק המחצית הראשונה, יש לנו גם את המשחק ביום ראשון ואנחנו צריכים להתכונן למשחק ביום ראשון קודם כל".

על כובש שער הניצחון סטיפה פריצה אמר איביץ': "סטיפה מקצוען, אני מכיר אותו תקופה ארוכה, עבדתי איתו, הוא שחקן טוב ובן אדם טוב. הוא מבין את המעמד שלו, הוא עובד קשה ומחכה להזדמנות. הוא הבקיע היום וגם במשחקים קודמים עזר לנו, ואני מרוצה ממנו ומאיך שהוא עובד".

לקראת בני ריינה:
"מההלילה אנחנו חייבים לחשוב רק על המשחק ביום ראשון", סיכם המאמן, "הליגה מתחילה, אנחנו רוצים להתחיל בצורה הכי טובה. נשחק נגד עולה חדשה שתהיה לה הרבה מוטיבציה. אנחנו חייבים לעבוד קשה כי רק כך ננצח".