מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:00) את ניס למשחק הראשון מבין שניים במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. יממה לפני המפגש המסקרן מול הקבוצה מצרפת ערכה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למשימה שמצפה לו ולשחקניו.

תחילה התייחס איביץ' ליריבה שמצפה למכבי מחר: "זו קבוצה חזקה עם הרבה שחקנים טובים. הם מגיעים מאחת מ-5 הליגות הטובות בעולם וכמובן שאחנו מכבדים אותם. אנחנו משחקים את המשחק הראשון בבית, יש לנו סגל טוב וניתן הכל כדי לנצח במשחק. המטרה שלנו היא להילחם כדי להיות בשלב הבתים. זה לא קל, לא היתה לנו עבודה קלה במשחקים הקודמים. אלה החיים שלנו, אנחנו עובדים על הדרך בה נשחק, מכינים את הקבוצה בשבוע האחרון, יש לנו עוד יום לעבוד עם השחקנים ולהיות מוכנים. אני מאמין שהאיצטדיון יהיה סולד אאוט ואנחנו עובדים כדי להיות מוכנים לשחק חכם ולהשיג תוצאה טובה – ניצחון".

על השאלה האם המשחקים הקודמים שעברה מכבי באירופה ייסיעו לה ענה: "ברור. אנחנו מצפים שכל משחק נלך ונשתפר. זו המטרה שלנו בבניית הקבוצה. אמרתי הרבה פעמים שהעבודה שלנו בתחילת העונה היא לבנות את המנטליות שלנו, עם השחקנים שיש לנו. אנחנו עובדים קשה בכל יום על המגרש ומחוצה לו. נמשיך לעשות זאת".

על חסרונו של דן גלזר המושעה הוסיף: "אנחנו יודעים עד כמה הוא חשוב לנו אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק בכל משחק עם מה שיש לנו. אנחנו עובדים עם שחקנים אחרים ואני בטוח שהם יתנו את הטוב ביותר שלהם".

על האפשרות שדור פרץ ישותף אמר המאמן: "דיברתי איתו ואני שמח מאוד שהוא איתנו. הוא שחקן טוב ואיכותי, אדם טוב והוא עובד קשה. הוא עבד קשה בחודש האחרון. יש הבדל בין לעבוד עם קבוצה לבין לעבוד עם מאמן כושר אבל אני מכיר אותו ויודע שבקרוב מאוד הוא יהיה מוכן לשחק. המשחק מחר? אני חושב שזה לא ריאלי אבל אולי במשחק ביום ראשון הוא יוכל להיות בסגל ולעזור לנו".

על העומס במעבר בין אירופה לליגה: "יש לנו סגל עם 24-25 שחקנים ואנחנו חושבים איך להשתמש בהם. רובם יישארו איתנו, חלק אולי לא. אחרים יגיעו, אנחנו מצפים ל-2-3 שחקנים בימים הקרובים. אנחנו עובדים על זה, אני מקווה שזה יקרה בקרוב. אנחנו עובדים בכל יום עם השחקנים והם עובדים קשה כדי לשדרג את הפיזיות, המנטליות והיכולת הטקטית שלהם. אני מאמין שאנחנו בדרך נכונה ליצור סגל טוב מספיק כדי לשחק גם באירופה וגם בליגה".