מכבי תל אביב תעלה מחר לדשא של איצטדיון בלומפילד ותארח את ניס למשחק מסקרן במסגרת שלב הפליייאוף של הקונפרנס ליג. היום (רביעי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר הקפטן שרן ייני.

על השפעת המשחקים מול אריס סלוניקי לקראת המשחק הקרוב אמר ייני: "אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים להתקדם ולעלות למפעלים האירופים. אנחנו לוקחים את עצמנו ברצינות. זה כיף, כשנסיים את הקריירה יהיו לנו חוויות, המשחק באריס היה משחק שאזכור. התשוקה לכדורגל, הטירוף, זה משהו יוצא דופן ואני שמח שכקבוצה הצלחנו לעבור משחק שהתפתח בצורה קשה. הצלחנו לעשות זאת בעזרת הרבה גורמים ואני שמח שעשינו את העבודה".

"יש הרבה דברים שמפתחים אופי, ניצחונות גדולים, שערים נקיים וגם העפלה כזו", הוסיף הקפטן, "כשמנצחים כקבוצה, כמו יחידה צבאית אפילו, שכולנו ממוקדים במטרה אחת ולמרות כל הקשיים מצליחים לעבור את זה. זה מאוד מגבש".

על הסיכויים במפגש מול ניס אמר: "אני לא נוטה להעריך סיכויים, גם אם היינו פייבוריטים. המפעלים האירופים תמיד קשים וזה יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות. כמובן שהם עם סגל מצוין, ששווה אולי יותר מקונפרנס אבל בעבר עשינו תוצאות טובות גם נגד קבוצות טובות ממנה, בטח בבלומפילד. אני מקווה שנצליח לעשות את זה גם מחר".

על החשיבות של כיבוש שער במשחק מחר הוסיף: "אנחנו באים בכל משחק במטרה לכבוש. ברור שהמשחק שם יהיה עוד יותר קשה אז צריך לעשות תוצאה טובה פה. אי אפשר לדעת מה יהיה, רק להתחייב לתת את המאה אחוז שלנו, עם הרבה אנרגיות ואגרסיביות. זה ספורט ולא תמיד הפייבוריטים מנצחים, אנחנו יודעים שאנחנו כן יכולים ומאמינים בעצמנו".

על כך שאיצטדיון בלומפילד אמור להיות מלא באוהדים צהובים אמר ייני: "היו לנו כבר כמה משחקים כאלה, הקהל נכנס לעניינים ומייצר אווירות טובות ואנחנו נהנים מזה מאוד".