מתכוננים לחגיגה אירופית בבלומפילד: מכבי תל אביב תארח בקרוב (ה', 20:00) ניס הצרפתית למשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. רגע לפני ריכזנו כאן את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק.

חגיגה ביציעים

איצטדיון בלומפילד צפוי להיות מלא ברבבות אוהדים צהובים שידחפו את מכבי לעבר השגת תוצאה טובה במשחק הראשון מול ניס. כדי להפוך את הערב הזה לחגיגי אפילו יותר בשערים 7 ו-8 יחכו לכם גופיות מיוחדת בצבעי צהוב וכחול שייצרו תפאורה מחשמלת שתקבל את פני השחקנים עם העלייה לדשא.

זו ההזדמנות להזכיר כי מומלץ מאוד להקדים את הגעתם לאיצטדיון על מנת שתוכלו לקחת חלק פעיל במופע ביציעים. בנוסף, כמות האוהדים הרבה צפויה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו. לכן חשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים ארוכים בכניסות ליציעים.

המנוי הדיגיטלי לעונה הקרובה

אנחנו מזכירים לכם שביום א' הקרוב תפתח מכבי את משחקי הליגה במשחק ביתי מול מכבי בני ריינה. חשוב מאוד כי בעלי המנויים שביניכם יורידו את המנוי הדיגיטלי לעונת 22/23 באיזור 'המנוי שלי' באפליקציה הרשמית של מכבי(לחצו כאן לפרטים נוספים). נתקלתם בבעיה כלשהי בגישה למנוי הדיגיטלי? במשחק הקרוב מול ניס ינתן עזר שירות בנושא בקופות 10-11 ו-4-5. 

חלוקת מתנת ההצטרפות ל-FOREVER

חלוקת מתנת ההצטרפות לחברי מועדון האוהדים של מכבי תימשך גם במשחק הבית הקרוב.

החלוקה תתבצע בהרשמה מראש בלינק הבא (לחצו כאן להרשמה) ובהצגת ת.ז עם הגעתכם לאיסוף המתנה בעמדת FOREVER מול שער 2. זמני החלוקה: החל מהשעה 18:00 ועד שעה לאחר סיום המשחק.

שימו לב: זריקת חפצים במשחק הקרוב עלולה לגרור עונשים כבדים כמו סגירת יציעים כבר במשחקי הבית הקרובים. הימנעו בבקשה מזריקת חפצים שתגרור קנסות כבדים ואף הרחקות מהיציע.

גם החנות הרשמית בבלומפילד מחכה לכם

250 מטר רבועים של כל הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!