אחרי ערב נהדר של כדורגל בבלומפילד מכבי תל אביב השיגה 0:2 חשוב על אריס סלוניקי במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות ה-3 של הקונפרנס ליג. בסיום המאמן ולדימיר איביץ' סיכם את המשחק של הקבוצה, ששמרה על שער נקי פעם נוספת.

"התכוננו למשחק הזה שבוע והחבר'ה עשו משחק טוב", אמר איביץ', "יש עוד הרבה מה לשפר אבל אחרי ששיחקנו בשיטה אחת השתמשנו הפעם בשיטה אחרת. ניצחנו את המשחק הראשון, מצפה לנו המשחק השני בחוץ שכמובן יהיה שונה לגמרי אבל המטרה שלנו היא לעבור לשלב הבא".

"אנחנו עובדים חודש וחצי, במשחק הקודם ציפינו ליותר אבל עברנו לשלב הבא", הוסיף, "אני מסכים שהמשחק הזה היה טוב יותר. אנחנו צריכים להיות חיוביים, לעבוד קשה ולבנות את ההופעות שלנו. תמיד המשחק הבא הוא הכי חשוב עבורנו".

לקראת הגומלין ביוון אמר המאמן: "המטרה שלנו תהיה לנצח את המשחק. לא נלך לשם לגונן על התוצאה אלא לנצח. אנחנו יודעים שיהיה קשה".

על הבכורה המחודשת של ערן זהבי שגם כבש אמר המאמן: "הא הגיע לפה לעזור לנו. הוא עובד קשה, כולנו שמחים שהוא חזר כדי לעזור לנו העונה. אני לא צריך לדבר עליו, כולם מכירים אותו. הוא חכם ומשפר את עצמו בכל יום, את הפיזיות שלו. הוא שיחק קצת יותר ממה שציפינו, הוא הבקיע, היתה לו הזדמנות טובה נוספת ואנחנו מצפים שהוא ישתפר ממשחק למשחק".