ערן זהבי עלה הערב (חמישי) לבכורה המחודשת שלו במדי מכבי. החלוץ נכנס כמחליף, כבש שער יקר ועזר לצהובים להשיג 0:2 על אריס סלוניקי במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.

בסיום מספר 7 נתן את הזווית שלו למה שקרה על הדשא בבלומפילד: "עליתי במטרה להבקיע ולעזור לקבוצה, לעשות הכי טוב שאפשר. שמחתי להבקיע שער חשוב כי זה עוד צעד קטן קדימה, אבל עוד לא סיימנו את העבודה".

לאחר מכן סיפר על הרגע בו הכדור פגש את הרשת: "הבקעתי הרבה שערים מרגשים בקריירה אבל זה אחד המרגשים שבהם. כולם חלמו על הרגע הזה הרבה שנים, כן לא, כן לא, אבל הנה זה רשמי וזהו".

"מאוד התרגשתי מהרגע שנכנסתי לאיצטדיון, השמיעו את השיר שלי כמה פעמים ואני רוצה להגיד לאוהדים תודה מכל הלב. ההרגשה היא מושלמת, אנחנו צריכים לשמור על האנרגיות האלה. יש לנו קבוצה מעולה, אנחנו צריכים להאמין במה שיש לנו, בדרך שלנו. אנחנו מכבי תל אביב וככה זה צריך להיות".

לקראת הגומלין בשבוע הבא בסלוניקי אמר החלוץ: "זה משחק חדש לגמרי, מתחילים מ-0:0, אבל לא נסתכל על התוצאה אלא נבוא במטרה לנצח".

על המשך הדרך של הקבוצה ומצבו האישי הוסיף: "זה יכול להשתפר עוד. האנרגיות שלנו ושל הקהל, האמונה בעצמנו, זה מה שיביא לנו נקודות ויחבר אותנו. זה מה שאנחנו צריכים לראות. אני מרגיש בסדר, מיום ליום אני מרגיש יותר טוב. הקבוצה צריכה אותי ולפעמים צריך לקפוץ למים גם אם הם לא הכי נעימים".