קרן מכבי  ממשיכה לפעול לאורך כל השנה למען הקהילה וכמובן שגם לקראת החגים המתקרבים. היום (רביעי) יזמה הקרן אירוע לכבוד ראש השנה במסגרתו ביקרו שחקני מכבי ילדים המאושפזים במחלקות השונות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). השחקנים אופיר דוידזאדה, דור פרץ, דניאל פרץ, שחר פיבן וגבי קניקובסקי שוחחו עם הילדים, הצטלמו איתם והעניקו להם מתנות מטעם המועדון.

במהלך הביקור דיבר דור פרץ על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו: "זו אחת הפעילויות של קרן מכבי שבאה לעשות טוב, להעצים ילדים, לשמח אותם, לגרום להם לחייך, איזשהו מעגל של נתינה ושל טוב שאנחנו רוצים לעשות גם שחקנים וגם כקרן. זה מדהים וזו זכות להיות חלק מזה".

לאחר מכן נשאל על החזרה לישראל והוסיף: "במיוחד כשאני בפעילויות כאלה זה מרגיש לי מבורך, התגעגתי לדברים האלה, לראות אור בעיניים מהילדים, לבוא במגע עם אנשים. מאוד התגעתי לפעילויות האלה".

כשנשאל על החזרה לארץ מבחינת מקצועית ועל התגובות שאולי קיבל אמר: "הרבה ביקורות היו והרבה ביקורות יהיו, אני מתמודד איתם סבבה לגמרי ובשלווה שלי. אני ממוקד ומפוקס במטרות שאני רוצה להוציא לפועל".

"בסוף הקריירה אספר בדיוק איך התמונה היתה נראית, יהיו חלק שיגידו ככה וחלק ככה", הוסיף, "במפה שהצטיירה לי מכבי היתה האופציה הכי טובה. מבחינתי לחזור הביתה למועדון בינלאומי לכל דבר זו מתנה. יש כאלה שירצו להסתכל על זה כפיספוס, אני בוחר להסתכל על זה כהזדמנות חדשה להראות מה אני שווה".

על השאלה האם היה ממליץ לשחקנים אחרים לצאת לחו"ל ענה: "לצאת, לחוות. החוויה של לשחק בחו"ל הוא עוצמתית. זה כדורגל אחר. יש הנאה בללמוד כדורגל, ללמוד מהי פילוסופיית הכדורגל של מדינה אחרת. שפה, תרבות. יש גם אתגרים, אבל אתגרים יש בכל מקום".