אחרי הניצחון הגדול על הפועל חדרה בתחילת השבוע, מכבי תקווה להמשיך את התקופה הטובה גם בשבת הקרובה (18:00). הצהובים יארחו את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-3 של ליגת ONE ZERO והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אנחנו מכינים את עצמנו כמו לכל משחק", אמר המאמן ולדימיר איביץ', "ניתחנו קודם כל את המשחק שלנו וגם את היריבה. אנחנו יודעים שיהיה משחק מול קבוצה שלקחה 4 נקודות ובעלת סגל טוב עם שחקנים אגרסיבים. זה יהיה משחק שונה משני המשחקים הראשונים. אנחנו צריכים להיות מוכנים מהשנייה הראשונה ועד האחרונה לתת את המיטב כדי להשיג את המטרה שלנו – 3 נקודות".

על השאלה האם שיתוף הפעולה בין ערן זהבי לאוסקר גלוך יימשך גם במשחק הקרוב ענה: "אנחנו מכינים את הקבוצה, נראה את הקבוצה ששיחקה במשחק הקודם, מי יהיה מוכן וכשיר ב-100 אחוז. אם הם מוכנים אז נקבל החלטה ביומיים הקרובים, יש לנו שני אימונים ונראה מי הקבוצה הטובה ביותר למשחק הקרוב".

על מצבו של יוריס ואן אובריים עידכן המאמן: "הוא עדיין סובל מכאבים, הוא התקדם ביומיים האחרונים ואני מאמין שאולי יהיה מוכן למשחק הבא, לא הקרוב".

לסיום נשאל איביץ' על התדמית שנוצרה לו כמאמן בקדנציה הראשונה לעומת הנוכחית ואמר: "כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה. אם אני התקפי, הגנתי. יש הרבה דעות על כדורגל, לכל מי שצופה יש דעה. אם יקראו לי הגנתי זו הדעה שלהם".