מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על שלוש נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-9 בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, ביצע שני שינויים ממשחק הליגה האחרון כאשר עלי חטיב פתח במרכז ההגנה ואורי הלוי באגף הימני.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, אדיר קורדובה, עלי חטיב (עידור מזרחי – 77), ענבר נידם (עומרי ג׳רפי – 46), רוי נאוי (יקיר זילברמן – 46), אורי הלוי (מומחד טאהא – 56), נג׳ואן ח׳טיב, בר לין, אוראל באייה ואגם חנון (אורי עזו – 66).

מחצית ראשונה
בדקה ה-3 של המשחק הצהובים הגיעו אל המצב הראשון במשחק. אוראל באייה קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה שנקלטה אצל שוער היריבה, אופק מליקה.

בדקה ה-4 רעננה ניצלה טעות בחלק האחורי ועלתה ליתרון של 0:1. כדור ארוך שנבעט על ידי הגנת רעננה הגיע אל שוער הצהובים רועי עמדי, הוא ניסה להרחיק אך הכדור הגיע אל קשר רעננה, צור רחמיאן, שניצל את את היציאה של עמדי ובעט מרחוק את הכדור פנימה.

בדקה ה-11 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון. בר לין בעט כדור מהצד הימני של הרחבה, אוראל באייה הסיט את הכדור אל השער אך מליקה קלט את הכדור.

בדקה ה-28 שוב מכבי איימה על השער, הרמה של בר לין הורחקה על ידי השוער, נג׳ואן ח׳טיב השתלט אך הבעיטה שלו הלכה מחוץ למסגרת השער. דקה לאחר מכן אחרי מספר צירופי מסירות בהתקפת הצהובים לין בעט מתוך הרחבה כדור שטוח אל השער, שוב מליקה קלט.

בדקה ה-36 רעננה עלתה ליתרון 0:2 אחרי פנדל של רון אריה. המהלך החל כשהכדור הורם לרחבה וננגח אל השער, רועי עמדי הציל. שחקן רעננה השתלט על הריבאונד ושופט המשחק קבע כי ענבר נידם ביצע עליו עבירה ברחבה. רון אריה בעט את הפנדל פנימה.

בדקה ה-40 מכבי צימקה את התוצאה ל-1:2. אוראל באייה קיבל את הכדור במרכז המגרש, האו התקדם מעט  ובעט  כדור שטוח אל הפינה השמאלית פנימה.

בדקה ה-42 אגם חנון נשלח בכדור עומק, הוא בעט לפינה הקרובה אך אהרון הציל את הכדור לקרן. שתי דקות לאחר מכן לין בעט מחוץ לרחבה כדור שהלך החוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-50 אוראל באייה כמעט וכבש שער נוסף. הוא קיבל את הכדור על האגף השמאלי, חתך אל המרכז ובעט כדור מסובב שחלף סמוך לחיבורים והחוצה. דקה לאחר מכן נג׳ואן ח׳טיב איים מרחוק לזכות מכבי אך מליקה קלט.

בדקה ה-59 יקיר זליברמן בעט מחוץ לרחבה אך הכדור הלך מעל השער. דקה לאחר מכן באייה שחרר בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה שהלכה אל המסגרת, מליקה זינק והציל את הכדור לקרן.

בדקה ה-61 רעננה יצאה למתפרצת שהסתיימה בבעיטה של איתמר משרקי אל המסגרת, עמדי ירד טוב, הציל את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-69 אורי עזו בעט מרחוק, הכדור נבלם וזילברמן השתלט בתוך הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

בדקה ה-79 הרמה של מוחמד טאהא חלפה על פני השוער ופגשה את המשקוף.

בתוספת הזמן בר לין נתן כדור רוחב אל מרכז הרחבה, מוחמד טאהא בעט בנגעה אך מליקה הדף את הכדור. בסיום המשחק התוצאה נשארה 1:2 לרעננה.