מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ת״א בדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה עומד על נקודה אחת בלבד. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום השלישי בטבלה. מאמן הקבוצה, דדי בן דיין, בחר לפתוח עם הרכב זהה מהניצחון במחזור האחרון על הפועל ראשל״צ.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, רוי נאוי, אדיר קורדובה, ענבר נידם (עומרי ג׳רפי – 82), נג׳ואן ח׳טיב, אורי הלוי (עמית צור – 76), עידו מזרחי (יונתן פז – 66), בר לין, אוראל באייה (מוחמד טאהא – 82) ואגם חנון (יקיר זילברמן -76).

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר. בדקה ה-5 בר לין סובב כדור נהדר מצד ימין אך שליו מנחם הצליח להדוף למשקוף.

בדקה ה-7 הצהובים עלו ליתרון 0:1. אוראל באייה נשלח בכדור עומק, החלוץ חלף על פני השוער וגלגל את הכדור פנימה.

שתי דקות לאחר מכן אגם חנון איים על השער של האדומים. בעיטה אלכסונית שלו מצד ימין נקלטה אצל מנחם.

בדקה ה-17 הפועל ת”א איימה על השער. דניאל צדיק קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא בעט לפינה הרחוקה ורועי עמדי היה במקום לקלוט את הכדור.

בדקה ה-26 שתי הזדמנויות טובות למכבי. בעיטה של אוראל באייה נהדפה על ידי מנחם שהציל לקרן. מכדור הקרן נאוי נגח למסגרת אך שוב מנחם הצליח להציל לקרן.

בדקה ה-34 באייה כמעט כבש שער נוסף. בעיטה שלו מחוץ לרחבה חלפה סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-37 הצהובים עלו ל-0:2. אורי הלוי מצא את אגם חנון ברחבה, הוא השתחרר מהמגן ושחרר בעיטה אלכסונית שפגשה את הרשת.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית. המצב הראשון במחצית השניה הגיע בדקה ה-59. ליעד רמות, חלוץ הפועל ת״א, בעט למסגרת מתוך הרחבה, הכדור נבלם על ידי הגנת מכבי והורחק.

עד הדקה ה-70 לא נרשמו איומים מצד שתי הקבוצות. המשחק מתנהל ברובו המרכז המגרש.

בדקה ה-86 זה כבר 0:3 למכבי. מתפרצת נהדרת של הצהובים הסתיימה במבצע אישי ענק של עמית צור שמצא את הרשת. המהלך החל בחלק האחורי, מוחמד טאהא חטף את הכדור והויצא את המתפרצת קדימה, עמית צור קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חלף על פני שני שחקנים והצליח להכניע את השוער.

בסיום המשחק התוצאה נשארה זהה. מכבי ניצחה בדרבי 0:3.