פריויו

מכבי תל אביב עלתה הערב (שני) לדרבי הראשון של העונה. הצהובים אירחו את הפועל תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-7 של ליגת ONE ZERO שנערך באיצטדיון בלומפילד.

מכבי הגיעה להתמודדות לאחר ההפסד למכבי חיפה במחזור שעבר והמאמן ולדימיר איביץ' ביצע מספר שינויים ב-11 שלו. ניר ביטון התאושש והוצב במרכז ההגנה הצהובה לצד אנריק סבוריט ושחר פיבן, שערך במשחק זה את הופעתו ה-100 במדי מכבי בכל המסגרות. מאור קנדיל הוצב באגף ימין במקום אנדרה ג'ראלדש ואל מרכז השדה חזר אוסקר גלוך, ששיתף פעולה עם גבי קניקובסקי ודור פרץ. ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' השלימו את תמונת ההרכב והוצבו בחלק הקדמי כשני חלוצים.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ארוכות בהן הופסק המשחק ממש לאחר פתיחתו השופט רועי ריינשרייבר חידש אותו בדקה ה-24. הדקות הראשונות היו שקולות כאשר האיום הראשון היה שייך לאדומים עם בעיטה של לאיוס שהמשיכה החוצה. בדקה ה-38 כדור רוחב של קניקובסקי מצא את הראש של זהבי, שנגח ממצב קורץ אבל הכדור פגע בשחקן הגנה והוסט. 7 דקות לאחר מכן יובאנוביץ' הגיע למצב נהדר לאחר שהשתלט על בעיטה של פרץ לעבר השער, הסתובב וירה מעל השער.

בדקה ה-49 (של המחצית הראשונה) מגיע הגיעה להזדמנות נוספת, הפעם לאחר כדור קרן שהגיע לראש של סבוריט ומשם ננגח מעל השער. שתי דקות לאחר מכן קנדיל הוריד לאחור מסירה שהגיעה לפרץ, הקשר הניף את הרגל מ-18 מטרים אבל לא מצא את המסגרת.

17 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית מכבי חשבה שהבקיע שער ראשון לאחר שמאור קנדיל מצא את הרשת בסיום מהלך קבוצתי יפה. אלא שבדיקה ב-VAR גילתה נבדל של דוידזאדה במהלך המקדים והשער נפסל. שתי דקות לאחר מכן קנדיל כמעט כבש שוב לאחר שקיבל את הכדור בתוך הרחבה, אבל בעט מזווית די חדה לרשת החיצונית.

מחצית שנייה

המחצית השנייה החלה עם הזדמנות די נדירה להפועל לאחר סניור השתלט על כדור ברחבה ובעט בימין – מעל השער. בדקה ה-50 זהבי שלח את יובאנוביץ' לעומק, הסרבי שיחרר בעיטה ממצב קורץ אבל לרוע מזלו זיעזע רק את המשקוף האדום.

מכבי המשיכה לייצר לחץ כבד על השער של היריבה ובדקה ה-61 דוידזאדה העלה כדור טוב משמאל, יובאנוביץ' נגח מ-8 מטרים אבל מעל המשקוף. דקה עברה והפעם אוסקר הקפיץ כדור נהדר לעבר זהבי, שהמשיך עם נגיעה מהאוויר אבל השוער הצליח להציל שער. בדקה ה-65 הפועל קיבלה הזדמנות טובה אחרי שביטון חדר לרחבה, אבל יציאה גדולה של פרץ עצרה אותו באחד על אחד.

בדקה ה-72 איביץ' החל לרענן את השורות והכניס את פארפה גויאגון במקום קניקובסקי. 3 דקות לאחר מכן החילוף הקרח סוף סוף נשבר (75). קנדיל החל במהלך והגביה למרכז, ההגנה רק הרחיקה ומ-13 מטרים גלוך שיחרר כדור אדיר ברגל שמאל לפינה הרחוקה ופנימה. מיד לאחר השער גלוך נפצע וגם הוחלף באייל גולסה. בנוסף ביצעה מכבי חילוף נוסף כשג'ראלדש נכנס במקום קנדיל.

מכבי לא נרגעה ובדקה ה-80 הכפילה את היתרון. יובאנוביץ' הוביל התקפה מתפרצת נהדרת עם דהרה על פני כ-40 מטרים. הסרבי מצא את פארפה, שהשאיר נגיעה לזהבי ומספר 7 שלח כדור חד ושטוח מ-12 מטרים לרשת. 0:2 למכבי. 

בתוך תוספת הזמן מכבי הבקיעה את השלישי והחלה בחגיגות. הפעם ריקן שנכנס כמחליף נשלח לעומק, יישר רוחב למרכז ויובאנוביץ' שלח מול שער חשוף לרשת. 0:3 גדול למכבי בסיום.